BMW v različico 730Li vgrajuje 2,0-litrski štirivaljni bencinski motor, ki je podprt s turbinskim polnilnikom. Je to za skoraj 1900 kilogramov težko limuzino premalo?

BMW v različici 730i vgrajuje relativno ”majhen” 2-litrski bencinski motor. Kar je še bolj zaskrbljujoče je dejstvo, da gre v primerku, ki vam ga predstavljamo danes za podaljšano različico 730Li, ki je seveda še nekoliko težja. Ta primerek smo kot večino drugih opazili v največjem in najbolj znamenitejšem BMW salonu na svetu v Abu Dhabiju. Odet je v Ruby Black metalik barvo, dodatno pa je opremljen tudi s 3D Design sprednjim podaljškom odbijača, M Performance spojlerjem na prtljažnih vratih in M Performance sprednjimi ledvičkami. Verjetno ste opazili tudi ogromna aluminijasta platišča, ki merijo 21 palcev in so v Orbit Grey barvi.

BMWBLOG-bmw-abu-730li-ruby-black (12)

Tudi notranjost je izjemno razkošna, rdeče usnje pokriva sedeže, vratne tapete in kar dobršen del armaturne plošče. Brez dvoma gre za eno izmed najbolj prestižnih serij 7 v zadnjem času. Seveda pa se 730Li od vseh ostalih najbolj razlikuje po 2,0-litrskem štirivaljnem bencinskem motorju, ki je sicer podprt s turbinskim polnilnikom. Le-ta razvije 255 ”konjev” in 400 nevtonmetrov navora med 1,550 in 4,400 vrtljajev na minuto. Kljub temu, da 730Li tehta nekoliko manj 1900 kilogramov, do stotice potrebuje 6,3 sekunde, doseže pa največjo hitrost 250 kilometrov na uro. Najbolj presenetljivo pa je to, da naj bi uradno povprečno na sto prevoženih kilometrov porabil le 6,2 litra bencina!

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code