Raziskovalna in razvojna ekipa Akrapoviča dela tudi ponoči. Zakaj? Sami pravijo, da s tem slišijo določene tone zvoka, ki jih drugače ne bi. Skrivnostno testiranje v temi in trdo delo očitno prinaša rezultate. V posnetku na novi BMW M4 pritrjujejo in nato testirajo novi izpušni sistem Evolution Line iz titana.

Nekaj statističnih podatkov, ki jih navaja Akrapovič:

Povečanje moči za 5,4 kW pri 4400 vrt./min in navora za 17,4 Nm pri 2350 vrt./min pripomore k večjemu užitku pri vožnji, zmanjšanje teže izpušnega sistema linije Slip-On pa skupaj z večjo zmogljivostjo izboljša vodljivost avtomobila.
Vizualna podoba je izboljšana s povsem novo oblikovanimi zaključki izpušnega sistema iz titana ali ogljikovih vlaken ter osupljivega zadnjega difuzorja iz ogljikovih vlaken.

Sistem pripomore k še večji zmogljivosti z namestitvijo povezovalnih cevi Evolution, ki v kombinaciji z linijo Slip-On povzdignejo model M3/M4 na še višjo raven. S povečanjem moči za +7,5 kW pri 5200 vrt./min in za 16,0 Nm večjim navorom pri 2450 vrt./min je bil celoten sistem linije Evolution ustvarjen za zagotavljanje čim bolj prostega pretoka izpušnih plinov, kar je doseženo z odstranitvijo drugega kompleta katalizatorjev(v primerjavi s serijskim sistemom), s čimer je zagotovljena večja zmogljivost v celotnem območju vrtljajev. Vse pa povezuje globok in športen Akrapovičev zvok.

1 komentar

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code