Ko je govora o električnih avtomobilih, so mnenja vselej deljena. Nekateri so za, drugi proti, spet drugi ne morejo izoblikovati svojega mnenja…dejstvo je, da prihajajo med nas. Vas lahko prepričajo?

V enem zadnjih spopadov na Cars.co.za sta se pomerila dva zelo različna malčka. Različna iz več vidikov – namen prvega je biti majhen, a poskočen mestni športnik, ki ga poganjajo fosilna goriva, drugi, njegovo nasprotje, pa je malček, namenjen za umirjeno vožnjo v mestnih središčih brez onesnaževanja okolja po zaslugi električnega pogonskega sklopa. To sta VW Polo GTI in BMW i3.

Polo GTI

Zelo poskočen mali avtomobil, ki se zgleduje po svojem večjem bratu Golfu GTI. Ta je sicer nekoliko močnejši, vendar tudi Polu GTI ne primankuje moči. Turbo puhala pomagajo iz 1,8-litrskega štirivaljnika razviti 192 konjskih moči in 320 Nm navora, kar je precej manj od Golfa GTI, je pa občutno več od BMW i3. Za prenos moči je v našem primeru zadolžen 6-stopnejski ročni menjalnik.

bmw_i3_polo_gti_02

BMW i3

i3 se po drugi strani lahko pohvali z svojo težo (1195 kg), ki je precej manjša od Polove (1272 kg) ter enakomernim dovajanjem navora, ki pride do izraza pri pospeševanju z mesta. Polo ima sicer zelo dobro razporejen navor že ob nizkih obratih, ki pa se še vseeno ne more kosati s konstantno razpoložljivimi 250 Nm navora. Elektromotor sicer razvije 170 konjskih moči, ki jih prenaša brezstopenjski menjalnik.

bmw_i3_polo_gti_03

V realnosti je tako razlika v moči nekoliko drugačna kot je razvidna iz tehničnih podatkov. BMW i3 bi moral po naših pričakovanjih v začetku prevzeti vodstvo zaradi nižje teže in navora pri nizkih obratih, Polo bi ga moral nato zaradi večje moči dohiteti in prevzeti vodstvo.

Pa bo res tako? Bo zmagala elektrika ali bencinski agregat?

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code