V nedavnem intervjuju za nemško revijo Sport Auto je direktor M oddelka, Friedrich Nitschke, imel nekaj zanimivih izjav, s katerimi je preletel najbolj pomembne teme glede prihodnosti najmočnejše črke na svetu.

[sam id=”14″ codes=”true”]

Tako kot je večini že jasno in smo o tem že pisali, se bo na koncu leta Nitschke poslovil od vodilnega položaja in mesto prepustil Franciscus van Meelu, več si lahko preberete TUKAJ.

Nič več atmosferskih motorjev. Nepoljnjeni bencinski motorji so izginili iz BMW linije in veliko ljudi se sprašuje, če se bodo dobri stari časi še kdaj vrnili. Po navedbah Friedricha Nitschke se namreč ne bodo, in razlogi so zelo očitni: strogi zakoni in dejstvo, da preprosto ne moremo prezreti okoljskih sprememb, so dovolj tehtni. Tudi M modeli bodo še naprej uporabljali turbo polnilnike in dokler ni “turbo laga”, kot so to spretno naredili pri S55, tudi ne bo nezadovoljstev.

2015-bmw-m4-engine

Vrstni šestvaljnik in ročni menjalnik ostajata v proizvodnji. Nitschke je potrdil, da vrstni šestvaljni motor ostaja pri BMW, velikost naj bi se spreminjala, vendar arhitektura ostaja ista.


Inženirji v Münchnu že nekaj časa vedo, da je velikost za valj 500 ccm optimalen za vse namene: modularnost, porabo, učinkovitost, moč in zvok.

Vseeno bi lahko spodnja meja prešla na 400 ccm, zato lahko pričakujemo tudi kakšen 2,4-litrski šestvaljnik, ki bi v prihodnosti nadomestil 3,0-litrskega.


Ročni menjalnik bo na voljo za vozila, ki imajo manj kot 600 Nm navora. Za avtomobile, ki imajo navora več, postane ročni menjalnik težji za uporabo in ne doseže svojega potenciala. Zato bo optimalna izbira za močnejše modele DCT.

Kaj pa štirikolesni pogon? Je res da razmišljajo njegovi uporabi za novo generacijo M5/M6? xDrive naj bi ponudili kot opcijsko izbiro, seveda pa bo potrebnega kar nekaj načrtovanja, da bo sistem čim lažji, s tem pa bi lahko bolj konkurirali Mercedes AMG modelom. Dr. Nitschke pa je povedal tudi, da M3 in M4 ostajata zaenkrat samo zadaj gnana.

m5 in m6

Za tiste, ki vas zanima kaj se bo zgodilo z manjšimi modeli, naj vas potolažimo, da je Friedrich Nitschke zavrnil govorice o spredaj gnanem M modelu. Ideja o hibridnem M vozilu pa ostaja med možnostimi, vendar le s pravim razmerjem dodane teže baterij in potrebnim navorom. Leta 2016 nas torej lahko čaka kakšno prijetno presenečenje.

 

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code