Pred nekaj dnevi je v Nemčiji stekla prodaja prenovljenega i3 z večjo baterijo, ki omogoča podaljšan doseg z enim samim polnjenjem. Tudi kupci nenadgrajene različice pa so ob doplačilu lahko deležni le-te. Koliko stane poseg?

BMW se je močno usmeril tudi na kupce električnih vozil, ki jih moti majhen doseg le-teh, in prav s tem namenom je svoj mali mestni električni avtomobil še nekoliko izboljšal in mu z izboljšano baterijo zagotovil več prevoženih kilometrov.

BMW je že maja naznanil veselo novico glede nadgrajene baterije za i3, ki se je iz 60 Ah povečala na 94 Ah. Ko je govora o velikosti, je potrebno opomniti, da baterija sicer ostaja isto velika in le za malenkost težja, se je pa povečala gostota baterije, ki omogoči dodatne kilometre. Če smo natančni, se doseg poveča za kar 50 %, s čimer naj bi po novem i3 prevozil realnih 300 kilometrov. Poleg nove baterije bo mestni malček na voljo tudi v novih barvnih odtenkih: Protonic Blue, Capparis White in Fluid Black.

bmw-i3-94ah (9)

Zeleno naravnani i3 je grajen dovolj premišljeno, da je izboljšano baterijo mogoče namestiti tudi v prejšnjo, neposodobljeno različico. Za vse kupce v Evropi bo nadgradnja z vsem delom stala kar zajetnih 7000 evrov.

Za primerjavo naj povemo, da se v Nemčiji prva izvedenka i3 prodaja za 36.150 evrov, prenovljena pa le za 1200 evrov več. Poleg tega država ponuja subvencijo v višini 4000 evrov. Komur 300 kilometrov zgolj na elektriko ne zadošča, pa seveda na voljo še zmeraj ostaja podaljševalnik ali tako imenovovani REx (Range Extender) v vrednosti 5000 evrov.

Se prejšnjo različico i3 resnično splača nadgrajevati? Katera izvedenka modela i3 je optimalna?

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code