V zgodnjih devetdesetih letih se je glavni oblikovalec McLarna F1 odločil, da bo pomoč za izdelavo popolnega motorja poiskal pri BMW M oddelku. S skupnimi močmi sta podjetji ustvarili najhitrejši proizvodni avto tistega časa... se zgodba spet ponavlja?

Desetletji kasneje je McLaren uspel ustvariti naslednika: ustvarjen je bil McLaren P1. Očitno jim dosežen uspeh ni dovolj, saj po izjavah CAR Magazine skupaj z BMW načrtujejo nekaj velikega. Britanski medij širi govorice o združitvi obeh močnih znamk z enim razlogom: ustvariti novega superšportnika.

McLaren-F1-motor

BMW je mnogo govoric o prihajajočem superšportniku zavrgel, morda pa to ravno zaradi prikrivanja takšnih informacij. Vseeno to ostajajo le govorice, CAR Magazine pa iz miši mnogokrat naredi slona, zato bomo na razlog za praznovanje morali še počakati.

V današnjem času se zdi, da je razvijanje projekta skupaj z drugimi proizvajalci postalo nekaj vsakdanjega. Morda je to tudi pravi način. BMW razvija naslednika Z4 s Toyoto in iz tega sodelovanja bosta ustvarjena najmanj dva modela: eden z BMW logotipom in drugi z japonskim. Nekateri pravijo, da bo iz Toyotine strani ustvarjena nova Supra, vsekakor pa bosta obe vozili izjemni stvaritvi.

mclaren-bmw

[sam id=”14″ codes=”true”]

Enak recept bi bil lahko torej uporabljen tudi pri rojstvu novega superšpotnika. McLaren bi zagotovil svoje podvozje in karoserijo avtomobila: oboje narejeno iz najlažjih materialov… medtem ko bi BMW vozilu dodal svojo motorno enoto, menjalnik, elektroniko in notranje komponente. Skupno prizadevanje bi delovalo kot simbioza: obe znamki bi imeli korist, vsaka bi prejela svoje vozilo.

Bavarski motor s štirimi turbopolnilniki in okoli 750 konjskimi močmi, o katerem je bilo v zadnjem času veliko govora, bi bil popolna rešitev za takšno vozilo. Slednjega bi proizvajalca postavila v sredino, s čemer bi ohranila stabilnost v sicer lahki kontrukciji.

BMW-i8S-

Seveda kar nekaj stvari tukaj ni popolnoma jasnih. BMW je v razvoj CFRP materialov in BMW i oddelka več miljard… zakaj bi se za izdelavo karoserije torej obračal k McLarnu? Drugo vprašanje je, ali bi znamki res načrtovali model za leto 2020, ki ne bi uporabljal hibridnega pogonskega sistema? Morda pa bo superšportnik konec koncev vseeno uporabljal dva električna motorja in šibkejši 3.0-litrski šestvaljnik? Le s časom bo razkritih več informacij, do takrat pa so to le ugibanja.

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code