V Milanu je BMW Motorrad razkril še dva nova motocikla v svoji ponudbi. Tokrat je čas za avanturo in vse tiste, ki jih občasno ni strah vožnje po neutrjenih poteh.

Sočasno so pri BMW Motorrad po skoraj desetih letih razvoja in testiranj, na največjem sejmu za motocikle, EICMA 2017, razkrili dva nova motocikla in sicer BMW F750 GS ter F850 GS. BMW je tako popolnoma na novo skonstruiral in dizajniral ta dva modela s ciljem, da ustvari prava stroja za vse terene.
Vse od debija GS modelov leta 2007, je serija F predstavljala premium vozniško izkušnjo v t.i. srednjem avanturističnem segmentu. Sedaj, po desetletju konstantnega razvoja, pa ima BMW v svojem modelnem portfelju kar dva nova modela srednjega razreda, ki sta ustvarjena z miselnostjo narediti vožnjo z motociklom še lažjo in bolj brezskrbno, pa naj bo to športna vožja po asfaltu, ‘potovalna’ vožnja, ali pa občasna avantura po terenu z obilico prtljage.

F 750 GS je narejen za vse motocikliste, ki imajo raje občutke enduro potovanja s kombinacijo nizkega položaja sedeža, zmerne moči in visoke ekonomičnosti. F 850 GS pa je popolno nasprotje, ki poleg prirastka moči in navora, ponuja večje potovalne zmogljivosti s superiornimi lastnostmi na neutrjenem terenu. Glavni razvojni cilj je bil povečati tako moč, kot tudi navor, posebno pozornost pa so posvetili tudi zmanjšanju porabe na obeh motociklih. Prostornina obeh pogonskih agregatov znaša 853 ccm, vendar šibkejši F 750 GS proizvaja le 77 konjskih moči pri 7500 obratih na minuto, medtem ko močnejši F 850 GS proizvaja 95 konjskih moči pri 8250 obratih na minuto.

Kupci bodo lahko izkusili prednosti novega robustnejšega dizajna jeklenega okvirja, ki naj bi povečal preciznost vodenja motorja, sočasno pa naj bi vzmetenje, ki ga sestavljajo prve teleskopske ‘up side down’ vilice spredaj in dvojna aluminijasta nihajna roka zadaj, omogočalo tudi boljšo odzivnost motorja. ABS, ASC in ‘Rain’ ter ‘Road’ vozniški načini, so že standardno vgrajeni v vse modele, medtem ko so naprednejši sistemi, kot naprimer ABS pro, dinamična zavorna luč, DTC ter vozniški načini Dynamic, Enduro in Enduro Pro, na voljo za doplačilo. ESA elektronska nastavitev vzmetenja ravno tako spada pod dodatno opremo, s katero lahko naredite vašega lepotca še bolj varnega.
BMWBLOG-BMW-F-750-GS-F-850-GS (12)

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code