BMW i3 odslej z manj težavami pri dometu. Različica modelnega leta 2017 nam namreč prinaša zgoščeo 94 Ah baterijo, ki je v primerjavi s predhodno 60 Ah obljublja realnih 50-60 kilometrov več.

Verjetno najbolj problematična lastnost električnega Bavarca je končno dobila rešitev. Kot smo že sami ugotovili na nedavno izvedenem testu BMW i3, je nenavadnež sicer odličen življenski sopotnik: s svojim iskrivim karakterjem in nenavadnim izgledom je namreč vse prej, kot dolgočasno električno prevozno sredstvo.

bmw-i3-94ah (8)

Nova 94 Ah baterija ima kapaciceto 33 kilovatnih ur, vse to po zaslugi višje energijske gostote litij-ionskih celic. Čeprav je i3-jeva kapaciteta povečana, pa baterija ni spremenila svoje velikosti, sprememba je le njena teža, zaradi katere se tehtnica BMW i3 BEV nagne na 1343 kilogramov, pri REx-u pa na 1467 kg. Visokonapetostna baterija, ustvarjena v sodelovanju s Samsungom je sestavljena iz osmih modulov z dvanajstimi shranjevanimi celicami, njena zmogljivost pa se je povečala za več kot petdeset odstotkov.

Od 33 kWh je možno učinkovito izkoristiti 27,2 kWh, kar je občutno več od trenutne generacije z 22 (19) kWh. Lastniki s “staro baterijo” bodo imeli na nekaterih trgih možnost, da v svoje BMW i3 namestijo novejšo in zmogljivejšo  94 Ah, seveda pa bodo s tem morali pričakovati tudi daljša polnjenja. S Type2 polnilcem bo baterija napolnjena v približno 4,5 urah (pri prejšni bateriji 3,5 ure), s hitrim 50 kW polnjenjem pa bo osemdeset odstotkov napolnjenih v štiridesetih minutah (prej v 30 min).

bmw-i3-94ah (14)

Baterija pa ni edina sprememba. BMW i3 bo na voljo z novimi končnimi premazi, vključno s Protonic Blue, Capparis White in Fluid Black. Novi BMW i3 na drugih področjih ne odstopa od predhodnika, njegov glavni namen je seveda podaljšan domet, ki po uradnih številkah sedaj znaša kar 300 kilometrov (prej 190 km).

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code