Kot pričakovano bo novega BMW M550d oskrboval motor s štirimi turbinami in kar 400 konjskimi močmi tako v limuzinski kot tudi v bolj praktični karavanski Touring različici.

Tako limuzinski G30 M550d xDrive kot tudi karavanski G31 M550d xDrive Touring bosta znotraj palete M Performance vozil, ki so v dizelski različici namenjeni predvsem evropskemu trgu, saj bo povpraševanje po M550d verjetno večje kot po bencinskem M550i xDrive. Kljub temu, da je M550d xDrive vsekakor zelo zmogljiv in hiter avtomobil pa se še vedno ne more kosati z bencinsko različico.

Avtomobil s 400 konjskimi močmi in 760 Nm navora velja za najmočnejšo dizelsko različico serije 5 do sedaj, z izjemno zmogljivostjo pa skače v zeljnik celo bencinskim športnikom. Za pospešek z mesta do stotice naj bi močni dizelski agregat v M550d potreboval 4,4 sekunde, kar je 0,1 sekunde hitreje kot trenutni BMW F10 M5. Celo BMW M550d xDrive Touring po uradnih podatkih do 100 km/h potrebuje le 4,6 sekunde, kar je le za odtenek počasneje od trenutnega BMW M5.

world-premiere-bmw-g30-g31-m550d-xdrive (7)

Za izjemno zmogljivost pri BMW M550d xDrive je zaslužen že znan svetovno najmočnejši serijsko proizvedeni vrstni dizelski šestvalnik. Štiri turbo puhala 3,0 litre velikemu motorju priskrbijo izjemno odzivnost skozi celotno območje vrtljajev, omogočajo pa mu tudi visoke hitrosti.

Moč se prenaša preko fenomenalnega ZF osemstopenjskega samodejnega menjalnika na posebej prilagojen štirikolesni pogon xDrive z osnovo na zadnjih kolesih, glede na potrebe pa se moč prenaša na želeno kolo, ki v tistem trenutku najbolj potrebuje navor. Za maksimalno agilnost vozila je M550d opremljen štirikolesnim krmiljenje, ki daje vozilu občutek večje okretnosti in manjšega vozila, vozilo pa se na cesti obnaša veliko lahkotneje.

BMW M550d izgleda prav tako kot M550i z 19-palčnimi lahkimi platišči v odtenku Cerium Gray stila 664 M. Že v osnovi je M550d opremljen z M športnim vzmetenjem, M aerodinamičnim paketom, M Performance izpušnim sistemom s posebnimi dvojnimi zaključki v temnem kromu in M športnimi zavornimi čeljustmi v modrem odtenku ter z napisom M.

Povprečna poraba naj bi bila 5,9l/100km (limuzina) in 6,2l/100km (Touring).

BMW uradno še ni objavil cene najvišje uvrščene dizelske serije 5, a cena 103.350€ (v Sloveniji) pri BMW M550i bi lahko bil dober pokazatelj okvirno kakšno ceno lahko pričakujemo.

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code