Na sprednjem koncu dominira ogromna sprednja maska, ki daje vtis, da v prometu pred njim pokleknejo celo največja in najmogočnejša vozila iz sveta prestižnih terencev. Oblikovanje je nastopaško a hkrati ne preveč razgibano, uporabljenega pa je tudi veliko kroma, kar pripomore k premium izgledu in občutku.
Če se iz sprednje maske prestavimo nekoliko bolj na bok vozila lahko opazimo kljuke, ki se skrijejo v vrata vozila ter režo za polnjenje tega hibridnega velikana. Dizajnerji so si dali duška tudi pri nameščanju velikih platišč ter ogromne steklene strehe vozila. Da je izgled res športno-eleganten potrjujejo velike zračne reže odbijača spredaj ter vitka sprednja svetila.
“Koncept prinaša DNK športnega terenskega vozila BMW v luksuzni segment. Nov oblikovni jezik BMW uporablja le nekaj zelo natančnih potez in prefinjeno obdelavo površine, da zviša merila glede navzočnosti in prestiža,” pojasnjuje Adrian van Hooydonk, višji podpredsednik in direktor oddelka oblikovanja pri BMW Group. “Vozilo BMW Concept X7 iPerformance vzbuja luksuzen in prefinjen občutek, zahvaljujoč svojemu razumevanju uporabe oblik in neverjetno natančnim podrobnostim.”
V notranjosti so oblikovalci uporabili drugačen pristop, saj je potniška kabina veliko bolj minimalistična, a še vedno prestižna. Opazimo, da koncept uporablja dvobarvno usnje, lesene okrasne elemente in svetlejše poudarke. Tudi tehnologija v vozilu bo igrala ključno vlogo, saj bo voznik prijetno obdan z velikimi digitalnimi zasloni oz. instrumentalno ploščo, ter najnovejšo izvedenko informacijsko-zabavnega sistema iDrive, v celoto pa bo lepo sovpadal zanimiv, futuristično obarvan volanski obroč. Vidimo lahko tudi, da ima v notranjosti prostora za šest potnikov, kar se bo pri produkcijski različici po vsej verjetnosti spremenilo v sedem sedežno konfiguracijo, saj bo tako lahko konkuriral tekmecem kot so Mercedes Benz GLS, Range Rover in Audi Q7.
V okviru bližnje modelske ofenzive je podjetje BMW razvilo novo navzočnost za svoja luksuzna vozila, kjer se prepoznavnost in pozicioniranje najbolj ekskluzivnih članov njegovih serij nahajata v posebni produktni kategoriji. Nova vozila BMW serije 8, BMW X7, BMW i8 in BMW i8 Roadster se bodo pridružila vozilu BMW serije 7 v znatno razširjenem segmentu luksuznih vozil blagovne znamke. Identiteta in položaj, ki si ju delijo elitni modeli znamke BMW, sta izražena v prenovljenem logotipu, ki združuje črno-belo različico proizvajalčeve značke, ki je bila prvič uporabljena pred 100 leti s polnim imenom podjetja “Bayerische Motoren Werke”.