Karavani so lahko tudi pravi športniki. To je nedvomno dokazal že BMW M5 Touring in čeprav za njim nismo prejeli še nobenega člana BMW M oddelka v Touring izvedbi, BMW še zmeraj ponuja odlične alternative.
Zunanjost
8
Notranjost
9
Ergonomija
9
Udobje
9
Zmogljivost
10
Vozne lastnosti
10
Oprema
10
Cena
8

O čem je govora? BMW 335d xDrive Touring seveda! Odličen karavan, ki postreže z vsem, kar resnično potrebujete. Modelna različica 335d xDrive Touring velja za sam vrh BMW-jeve ponudbe serije 3, pred njim pa se z “le” 258 konjskimi močmi baha 330d. Za razliko od limuzine in kupeja karavanska različica ni na voljo kot del podznamke BMW M, zato je 335d tisto pravo, če želite res hiter in prostoren družinski avtomobil. Serijsko opremljen s štirikolesnim pogonom xDrive, čudovitim vizualnim izgledom in 313 konjskimi močmi iz TwinTurbo vrstnega šestvaljnega dizelskega motorja je kot nalašč za adrenalina željne očke. Ste se vprašali, kako hitro prispe do stotice? Da, glede na relativno umirjen izgled mu na prvi pogled ne bi pripisali tako odličnega rezultata. Odgovor je 4,9 sekunde in verjemite, ostanete odprtih ust!

BMWBLOG - BMW TEST - BMW 335d Touring - zunanjost (13)

Prva občutja so že znana. Serija 3 je z razlogom eden najbolje prodajanih modelov bavarskega proizvajalca in tudi tokrat nas je očaral s sicer že znanim, a še vedno impresivnim. Notranjost je odeta v resnično kvalitetne materiale, že standarden paket oprema pa je precej radodaren in čutno razporejen po potniški kabini. Lega za volanom je tipično zelo prilagodljiva in udobna. Zadnje steklo na prtljažnih vratih je možno odpreti posebej. Vse to je že dobro znano tudi pri seriji 3 nižjega cenovnega razreda.

335d xDrive Touring skuša vozniku dati nekaj več, večjo in občutnejšo zmogljivost, ki ni vidna na prvi pogled, je pa še kako opazna ob pritisku na stopalko za plin, v kombinaciji s štirikolesnim pogonom pa vseh 313 konjskih moči in 630 Nm navora prenese na asfalt karseda optimalno. V normalnih razmerah se navor med sprednjo in zadnjo osjo razporeja v razmerju 40:60, le-ta pa se lahko v določenem trenutku povsem prilagodi in na sprednjo ali zadnjo os dovede skoraj celotno moč (99 odstotkov), nadzor proti zdrsu pa takrat nadzoruje v prazno vrteče se kolo in karseda varno reši nastalo situacijo. Na kratko, moč je tam,  kjer je najboljši oprijem koles s podlago. In kot smo že večkrat preizkusili, se xDrive obnese res vrhunsko in reši praktično vsako situacijo. Oprijema je na voljo več kot dovolj in tako mogočna konjenica pride še bolj do izraza.

335d  Touring je z eno besedo fenomenalen. Poraba je zares dobra, motor je tih in tekoče teče, osemstopenjska avtomatika je bila pohvaljena že dovoljkrat, občutja v njem pa so tudi prvorazredna. In zmogljivost…zmogljivost je na dosegu noge. Je avtomobil, ki ponuja vse, kar želite, nanj pa se že prehitro navadite.

Serija 3 ima sicer močno konkurenco podjetij Jaguar, Mercedes-Benz in Audi, slednje pa ne velja za karavansko različico serije 3, ki je le stežka izzvana. Po prenovi je čudovita, ostaja pa tudi med najbolj prostornimi in vozniško prepričljivimi na trgu. Zmoti le cena, ki se v Sloveniji prične pri 61.150 evrov. Za 5.100 evrov manj dobite prav tako impresivno, še bolj varčno in cenejšo serijo 3 z oznako 330d in 258 KM.

BMW je s prenovo serije 3 ustvaril lep in konkurenčen avtomobil. Za razliko od prejšnjih generacij je nova serija 3 najlažja. Na sprednji maski so nameščeni preoblikovani LED žarometi in nekoliko širše ledvičke, zadnja svetila pa so sedaj v polni LED tehnologiji. V notranjosti si kupec sedaj lahko svoje vozilo dodatno personalizira, sicer pa je kabina tipično bavarska, kar pomeni kvalitetne materiale in športno nizko pozicijo za volanom. Karavan sodi med prostornejše, kar se tiče prtljažnega prostora, saj nudi 450 litrov le-tega, prostor pa je mogoče povečati s podrto zadnjo sedežno vrsto. Zadnja dvižna vrata se že standardno odpirajo na elektriko, kar olajša čas, prebit v nakupovalnih centrih. 335d xDrive Touring nudi odlično vodljivost, vrhunsko vozno dinamiko, po zaslugi sistema xDrive pa tudi neverjetno dober oprijem cestišča. Kombinirana poraba goriva je glede na mogočno konjenico zelo skromnih 5,6-5,7 litrov na 100 kilometrov, v zrak pa izpusti 151 g/km plina CO2. Glede na minimalne spremembe prenove serije 3 moramo poudariti, da so največje spremembe in veliko porabljenega časa inženirjev prav pri podvozju. Spremembe vzmetenja ponujajo boljši nadzor karoserije in celotnega avtomobila, krmilo pa po novem daje več  cestnega odziva. Lastnosti krmila se spreminjajo glede na nastavljeno nastavitev ECO – SPORT+, prilagaja pa se tudi glede na hitrost. Odlična možnost, ki je pri avtomobilu na voljo, so prilagodljivi blažilniki, ki jih prav tako prilagajamo s pritiskom na gumb ECO in SPORT. Comfort zagotavlja karseda udobno vožnjo, SPORT+ pa poskrbi za minimalno nagibanje in trdo vzmetenje, ki pa je še vedno relativno udobno in nič kaj mučno.

335d xDrive Touring predstavlja sam vrh ponudbe serije 3 in je zato že serijsko opremljen z M Sport paketom, kar doda športne dodatke, odbijače, usnje in vsaj 18-palčna platišča. Na voljo ni s pogonom le zadaj, saj je že serijsko vgrajen štirikolesni pogon xDrive. Glede zmogljivosti 335d vsekakor ni dvoma in zato prepriča v vsakem pogledu. Če torej dobrih 60.000 evrov za avtomobil ne predstavlja problema, je 335d xDrive Touring pravi družinsko-športni karavan, ki bo naredil vse, kar boste želeli. Če pa bi radi “prišparali” 5100 evrov, vam je na voljo nič kaj slabši, a še vedno zmogljiv 330d, ki vas ne bo pustil hladnih.

Specifikacije

Motor
Kolesa
Poraba goriva
Mere
Cena
+ Pokaži več
- Skrij
Fotograf: Julija Štamcar -:- Obdelava: Jan Gregorin

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code