Supra se po trinajstih letih vrača na trg, in to s pomočjo BMW. Druženje dveh znamk bo v prihodnosti ustvarilo dva različna hibridna modela, ki pa si med seboj ne bosta konkurenčna.

Toyotina igračka naj bi se v salonih pojavila čez približno dve leti, uporabljala pa bo BMW-jev 3,0-litrski šestvaljnik. Nova generacija Z4, ki je bavarska polovica razvoja, pa bo uporabljala paleto štirivaljnikov in šestvaljnikov.

Vrnitev slavne Toyotine mojstrovine bo dvignila veliko prahu. Supra bo znamki s tem ponovno odprla segment športnikov, ki so cenovno dovolj dostopni. Seveda to ne pomeni, da za novost na trgu ne boste odšteli več od GT86; cena bo nedvomno višja.

Autocar je že lansko leto razkril, da bosta tako Toyotin, kot tudi BMW model uporabljala hibridni štirikolesni pogon. BMW namerava v nov model vpeljati mnogo izkušenj in tehnologije, pridobljene v zadnjih letih. Uporabljena naj bi bila podobna tehnologija kot pri i3, i8 in prihajajoči seriji 7, kar pomeni, da bo njegovo telo izdelano iz karbonskih vlaken, v notranjosti pa bo najnovejša tehnologija, predstavljena na Future Vision Luxury konceptu.

Toyota-SUPRA-02

BMW-jev model naj bi nadomestil trenutno serijo Z4, vendar naj bi bil od nje občutno večji. Ian Robertson, član BMW odbora pa je povedal, da je razlog predvsem v tem, da se morata Toyotin in BMW model med seboj razlikovati. “Ena stvar je jasna je. Platforma bo takšna, da jo bosta lahko uporabljali obe znamki. Vozila sama po sebi pa ne bodo enaka, platforma je namreč lahko osnova dvema oblikama.”

Toyota-SUPRA-01

Robertos je povedal tudi, da večjih odločitev o sami proizvodnji še niso sprejeli, verjetno pa bosta obe različici proizvedeni v istem obratu. “Del naslednje faze je sprejeti odločitev, kjer bo potekala proizvodnja vozil: v katerem podjetju in kateri državi. Treba bo najti prostor, kjer je trg za obe vozili uspešen. Več verjetnosti pa je, da bomo uporabili obrat v ZDA ali pa v Evropi in ne na Japonskem.”

Toyotina luksuzna podružnica Lexus trenutno nima dostopa do programa sodelovanja, vseeno pa tudi Lexus ostaja odprto področje. Njegovo sodelovanji bi bila precej nenavadna poteza, saj Lexus s svojimi reklamnimi posnetki že nekaj mesecev agresivno napada kar nekaj BMW modelov, vključno z BMW serijo 4 in BMW X3.

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code