So bili ljubitelji dovolj glasni in zamajali trdne odločitve vodstva BMW Group? Po najnovejših informacijah obstaja možnost, da nova enka ne bo prejela UKL platforme, kot smo to sprva mislili.

Na končno odločitev bomo še nekaj časa čakali, pojavilo pa se je vsaj upanje, da bo majhna kombilimuzina ostajala s pogonom na zadnji kolesni par, kar pa je za večino entuziastov odlična novica. Tako prihajajoča serija 1 ne bi postala le prevozno sredstvo, ampak bi ohranjala BMW slogan ultimativnega stroja. Leto 2018 bo zapisalo novo poglavje v zgodovini BMW serije 1. Le nekaj tednov nazaj smo prejeli Facelift različico F20. čez 2 leti in pol pa bo v salonih popolnoma nova generacija. Do sedaj je veljalo pravilo, da bodo nižje pozicionirani modeli vsi uporabljali UKL platformo s pogonom za sprednji kolesni par. To zasnovo je že prejela serija 2 Active Tourer, sedaj pa jo ima tudi novi BMW F48 X1, pričakovali pa smo, da bo spredaj gnana tudi nova enka.

autobild-serija-1-2018 (1)

Stvari so se nekoliko obrnile, ko je Klaus Frolich, član uprave BMW AG spregovoril z Motor Trendom. V pogovoru je dejal: “Če se odločimo za pogon na zadnji kolesni par bomo izgubili nekaj prtljažnega prostora. Res pa je tudi, da če si kupec želi prostoren avto, je tukaj na voljo serija 2 Active Tourer. Serija 1 osvaja prodajne številke, zato mora ostati zvesta bavarski filozofiji. Za odločitev imamo na voljo še čas do konca letošnjega leta.”

Končno nekaj upanja, da bo BMW ohranil dinamično, majhno kombilimuzinsko enko, za katero se je samo v letu 2014 odločilo 131.847 kupcev.

Vir: Motor TrendFotograf: Autobild

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code