Pri podjetju AC Schnitzer so se odločili, da s seboj pripeljejo dve zelo priljubljeni predelavi: M4 in X6. Je to morda protinapad Hamannu, ki je v Ženevi predstavil ista modela?

Nemških poprodajnih predelav je veliko, zato se najmočnejša podjetja borijo za ohranitev največje priljubljenosti. Na 85. ženevskem avtomobilskem salonu sta se poleg Schnitzerja znašla tudi Alpina in Hamann Motorsport, slednji je s seboj pripeljal predelavi osnovani na istih modelih. Kateri je boljši? Ali je to sploh tekmovanje?

AC Schnitzer je tako s seboj pripeljal M4 Coupe, ki namesto 431 konjskih moči in 550 Nm navora iz svojega 3,0-litrskega šestvaljnika proizvede 510 KM in 645 Nm.

Zeneva-ACschnitzer-28

Že sam chip-tuning pa vas bo stal 4.185,00 €. Potem pa je tukaj zunanjost: aerodinamični deli so večinoma izdelani iz karbonskih vlaken; sem spada karbonski prednji podaljšek odbijača, difuzor, stranska ogledala, zadnji spojler in nekaj manjših podrobnosti. Skupaj z aerodinamičnim paketom podjetje ponuja tudi nekaj izvedb platišč do največje velikosti 21-palčnih za katere boste odšteli 9.533,00 €. Njihovo predelavo smo vam sicer predstavili že konec novembra, premiero pa je doživel na Essenskem avtomobilskem salonu 2014.

Drugo skrivno orožje pa je nekoliko bolj vsakodnevno vozilo: BMW X6 xDrive30d, ki namesto 258 konjskih moči in 560 Nm navora dobi 309 KM in 670 Nm navora, za takšno nadgradnjo motorja je potrebno odšteti 3.178,00 €.

Na Alpine White primerku so nameščene “Racing” izpušne cevi, uporablja Schnitzerjevo vzmetenje, ki ga zniža za 20 mm spredaj in 15 mm zadaj in 22-palčna AC1 platišča (njihova cena: 10.745,00 €). Bavarski SAC na sebi nosi tudi nekaj aerodinamičnih dodatkov, kot so karbonski pokrovi ogledal, pokrov motorja z režami, ter sprednji in zadnji odbijač.

Dvojica je Schnitzerja kljub majhnemu številu zastopala dobro, saj se je predvsem pri Sakhir Orange F82 M4 marsikdo ustavil in povprašal o njegovih aerodinamičnih dodatkih.

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code