BMWBLOG ekipa se je letos že drugič zapored udeležila švicarskega avtomobilskega salona, ki pa je v ženevi leto prirejen še oseminšestdesetič. kaj nam razstavni prostori ponujajo letos? kakšne so bavarske novosti in kakšne premiere ima pripravljene konkurenca?

Znašli smo se v mešanici novinarjev, proizvajalcev, uslužbencev in vseh ki so kakorkoli prispevali k izpeljavi 86. salona v Ženevi. Nekoliko panična postavitev zadnjih elementov je bila ob našem prihodu včeraj neznačilno Švicarska, hitenje pa je bilo prisotno predvsem zaradi razglasitve Car of The Year 2016, izbora, katerega se je udeležil tudi bavarski predstavnik: BMW serije 7. To je bil tudi začetek in pred-otvoritev enega najbolj priljubljenih evropskih avtomobilistiščih dogodkov na svetu, ki bo svoja vrata za javnost oprl tretjega marca. Novinarske konference so se zgrinjale ena za drugo v značilni nemško/švicarski disciplini. Na petnajst minut so se menjavala prizorišča različnih premier in predstavitev, BMW je svojo imel ob 7:45.

Kaj pa je tokrat za nas novega pripravil BMW? Seveda so bile vse oči uprte na svetovno premiero najmočnejše sedmice, prav tako pa svojo svežino še zmeraj ohranja BMW F87 M2 z M Performance dodatki.

BMW M2 z M Performance deli

Ker MotoGP Safety Car večini nikoli ne bo prišel v roke, pa je tukaj dobra alternativa: BMW F87 M2 je sedaj na voljo tudi z M Performance deli!

Svetovna premiera: BMW M760Li xDrive

Dvanajstvaljnik! Ja, ta težko pričakovan V12 se je končno postavil pred naše objektive. Novi BMW M760Li xDrive premierno predstavlja novi 6,6-litrski V12, ki premore 600 konjskih moči 5,500 vrt/min in maksimalni navor 800 Nn pri 1,500 vrt/min. BMW M760Li xDrive do stotice potrebuje pičle 3,9 sekunde njegova največja hitrost pa znaša klasičnih 250 km/h, ob izbiri paketa M Driver’s Package pa se slednja dvigne na 305 km/h.  Več o najmočnejši sedmici boste lahko prebrali in si jo ogledali v prihajajočem članku.

Predstavitev posebne izdaje BMW i8 Protonic Red Edition

Čeprav BMW i8 ne ponuja nobenih nadgradenj zmoljivosi, pa je na ženevskem avtomobilskem salonu 2016 navzoč v prav posebni barvi in s posebnimi platišči.  Protonic Red končni premaz karoserije je kombiniran s Frozen Grey poudarki, obuta pa ima tudi drugačna, W oblikovana 20-palčna lita platišča v Aluminium mat in Orbit Grey kovinski barvi. Unikatno originalno obarvanje se prenese v notranjost s kontrastnimi šivi, karbonskimi podrobnostmi in posebnimi predpražniki.

Nova, BMW iPerformance družina

Ste pripravljeni na prihodnost? Tudi če ne, tukaj je! BMW predstavlja novo podznamko, ki bo v podobnem slogu kot BMW M Performance klasične modele opremila z neklasičnimi značilnostmi – glavni poudarek iPerformance modelov bo seveda na hibridnem pogonskem sistemu, zraven pa bodo futuristična vozila prejela še nekaj lepotnih sprememb, ki jih bodo razločevale od ostalih. Prvi bo čast vstopa v iPerformance prejel prav paradni konj: BMW 740e.

Družbo novincem so delali tudi ostali modeli, omembe vreden je predvsem BMW X4 M40i, ki je v Ženevi doživel evropsko premiero, ter novi namočnejši bencinar serije 4 Coupe: BMW 440i xDrive.



Obiskali smo tudi poprodajna “aftermarket” podjetja za BMW modele – na nekoliko manjših površinah salona so se predstavljali stari znanci . V ženevi so se znašli trije proizvajalci, ki so s seboj pripeljali nekaj mogočnih bavarcev.

ALPINA B7

Daleč najbolj pričakovan model ALPINA jeklenih konjičkov je tukaj. Sedmica, ki sicer pod seboj nima dvanajstvaljnika, pa vseeno do stotice potrebuje 3,7 sekunde4,4-litrski osemvaljnik z dvojnim turbinskim polnjenjem omogoča več kot 600 konjev med 5750 in 6250 obrati na minuto, ter maksimalnim navorom 800 Nm od 3000 obratov. Za bavarskega paradnega konja so se pri ALPINI zares potrudili, saj je nova generacija za kar 0,8 sekunde hitrejša od predhodnika, družbo pa so ju delali še klasični predstavniki kot je ALPINA B4 Bi-Turbo ter B3 Bi-Turbo Touring.

AC Schnitzer

ACL2 je seveda ukradel vso pozornost, in ne le pri AC Schnitzerju, lahko bi rekli, da je poprodajnemu podjetju uspelo ustvariti nekaj, kar je zbudilo pozornost celotnega sejma. Nenavadna barva karoserije, masiven zadnji spojler in barvno kontrastna platišča kar kričijo po pozornosti. Prav tako kričeč je tudi motor pod pokrovom, ki se je iz BMW M4 preselil v “lupino” BMW M235i. S 570 konjskimi močmi je povsem dovolj, da strah v žile požene vsem BMW M modelom, zaenkrat pa se predstavlja le kot prototip.

GENEVA_Motor_show_2016-BMWBLOG_Slovenija (37)

Nekoliko zasenčen Schnitzerjev model je tokrat BMW X6 FALCON, ki na sebi nosi vse možne modifikacije. Pokrov motorja z opcijskimi kromiranimi elementi, zadnji spojler in karbonske pokrovi ogledal takoj padejo v oči, AC Schnitzer pa zagotavlja tudi, da namen ni le potenciranje že tako posebnega izgleda, temveč tudi izboljšanje aerodinamike in užitka v vožnji. Da se je podjetje bolj osredotočilo na funkcionalnost je očitno pri podvozju, ki je izpopolnjeno s pomočjo novega ACS vzmetenja. Slednje vozilo zniža za 30 mm, ponuja nižjo točko gravitacije in posledično izboljšane vozne lastnosti. Za piko na i so na voljo tudi 22-palčna AC1 platišča v BiColor ali matt anthracite barvi, ki do perfekcije izpolnejo razširjene blatnike.

Hamann Motorsport

Hamann se je letošnje leto osredotočil predvsem na BMW X6 M50d, za katerega s svojimi vpadljivimi dodatki omogoča vse kar si želijo ekscentrični kupci. Karbonski pokrov motorja s poudarjenimi linijami in nekoliko razširjeni blatniki v kombinaciji s klasičnimi Hamann Anniversary Evo platišči. SUV bavarsko družino pa pri Hamannu dopolnjuje še BMW X4 xDrive35d v Alpine White, ki z dodatkom 68 konjskih moči in 130 Nm navora ponuja ultimativno mešanico (pre)velikega X6 in preveč grobo oblikovanega X3.

 

 

 

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code