BMW M oddelek morda že razvija naslednjo generacijo M3, pa vendar se boste ob pogledu na ta primerek zagotovo strinjali, da ta športna limuzina še vedno privlači poglede ...

Ker se vedno najdejo kupci, ki niso zadovoljni s proizvodno izvedbo modela, se le-ti velikokrat odločijo za individualizacijo svojega vozila, predvsem v smislu barvnega odtenka ali posameznih delov avtomobila. Zgoraj omenjeni model navdušuje v mat črnem odtenku; popoln barvini zaključek, ki odlično poudarja njegove linije ter gube. Da ta BMW F80 M3 še dodatno izstopa, poskrbijo 20-palčna platišča PF1 Duo v Satin Black odtenku, dodatne nadgradnje pa so tudi KW vzmeti z amortizerji ter titanski izpušni sistem, odvodne cevi in nov dovod slovenskega podjetja Akrapovič.

bmw-f80-m3-brixton-forged-black-satin (13)

Ker ta BMW uporablja 3,0-litrski vrstni šestvaljni motor namesto V8 motorja, ki ga je “vseboval” njegov predhodnik, je to malo vznejevoljilo V8 navdušence, ki jih je navduševal hrupen zvok ter instanten odziv stopalke za plin. Vendar pa dodajanje turbine povzroči bistveno večji navor, kar zagotavlja, da je trenutni M3 hitrejši od E92, kljub manjši dimenziji motorja. Ključne številke se tu gibljejo pri 431 konjskih močeh ter 550 Nm navora, kar je za večino več kot dovolj. Kljub temu preostali nemški konkurenti, kot je npr. Mercedes-Benz C63 S, premorejo “zdrav” odmerek dodatnega “godrnjanja”. No, naslednja generacija bi morala to popraviti. 431 “konjev” je po našem mnenju zares več kot dovolj, razen če ciljate na osvajanje drag race lovorik.

 

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code