Deset krasnih športnikov, ki imajo le eno “napako” – zvok!

0
Recimo bobu bob: to, da so hitri, še ne pomeni, da tudi zvenijo dobro ...

S spodnjim seznamom kljub močnim besedam ne želimo obtoževati vozil, da zvenijo grdo. Morda le ne zvenijo v skladu s pričakovanji, marsikomu pa je zvok seveda lahko tudi všečen.

Anketo o zvoku športnih vozil je izvedla ameriška revija Road and Track. Rezultati so zanimivi, z nekaterimi vozili pa se ne strinja niti naša ekipa.

  • Ford GT

Avtomobilski svet je bil več kot navdušen, ko so zaokrožile govorice o tem, da bo Ford končno obudil model GT. No, nekoliko manj radosti je prineslo dejstvo, da ne bo imel velikega V8 motorja, ampak raje s turbino podprtega Ecoboost V6. GT je brez dvoma še vedno krasen avtomobil za užitek v vožnji, njegov zvok pa …

  • Honda Civic Type-R

Hondin športnik ponuja odlično vozniško izkušnjo, vendar za razliko od statejših Type R nima motorja z visokimi obrati, z atmosferskim motorjem, ki bi poganjal kolesa. Namesto tega se morajo lastniki zadovoljiti z 2.0-litrskim štirivaljnikom, ki zveni skoraj tako pusto kot vsak drugi 2.0-litrski štirivaljnik na tržišču, in to kljub temu, da premore trojni izpušni zaključek.

  • BMW i8

Bavarski superšportnik je znan predsvem po svojem zelo futurističnem izgledu ter “kulskih” vratih, a nihče ne omenja zvoka motorja – predvsem zato, ker v tem smislu ne gre za presežek. BMW v kabino skozi zvočnike spušča lažen zvok, s katerim se želi odkupiti za zadušen izpust avtomobila, ki bi vam moral povedati vse, kar morate vedeti. Kaj pa sploh lahko pričakujemo od trivaljnika?

  • Cadillac ATS-V

To vozilo je odličen primer dobrega avtomobila, katerega edini zadržek pa je njegov motor. Ima fantastično šasijo ter izjemno zmogljivost, vendar namesto, da bi vanj postavili Corvettin V8, se je Cadillac odločil za odličen turbo V6 motor, ki pa ne zveni prav nič odlično …

  • BMW M2

BMW M2 je najverjetneje eden izmed najboljših malih športnikov, ki jih lahko danes najdete na trgu. Zabavno ga je voziti, hkrati pa pri tem tudi hudičevo dobro izgleda. Zatakne pa se pri s turbino podprtem vrstnem šestvaljniku, ki proizvaja občutno preveč “pikantnih” zvokov namesto poštenih krikov.

Po našem mnenju bi lahko bil zvok še malenkost boljši, a nas osebno vsekakor ni zmotil in nam je bil zelo všečen.

  • Infiniti Q50s Red Sport 400

Infinitijev zadnji Q50 je zabaven avtomobil. Gre za preplet udobja, dobrega izgleda ter precejšnje hitrosti. A zahvaljujoč V6 motorju ni ravno prijeten za poslušanje. Je pa seveda turbopolnjen, kar utiša vse odlične zvoke, ki jih lahko motor proizvede.

  • Mercedes AMG G65

Prihoda tega modela so se iskreno veselili mnogi, pa vendar…ostalo je razočaranje nad zvočno izkušnjo. Da, premore sicer s turbino podprt V12 motor, ki lahko proizvede 603 konjske moči. A kako je lahko zabaven, če zveni kot traktor? Razočarani ljubitelji se sprašujejo, kaj za vraga se je zgodilo z “gladko” glasbo, ki običajno izvira iz V12?

  • Nissan GT-R

GT-R je znan po svoji brezhibni hitrosti ter zmogljivosti, na področju zvoka pa se ne omenja prav pogosto. S turbino podprt V6 motor že lahko velja za čudež tehnološkega inženirstva, sistem izpuhov pa zagotovo ni tisto, na kar so se oblikovalci primarno osredotočili.

  • Porsche 718

Porschejev preklop na štirivaljne motorje za modela 718 Boxster ter Cayman se je izkazal za dobro potezo v smislu številke navora, ni pa bil ravno optimalen za zvok vozila. Namesto sladkega, atmosferskega šestvaljnika, ki smo ga vajeni, ti športni avtomobili sedaj iz sebe spravijo nekakšen povprečen zvok, bolj značilen za Subaruja WRX STi. Le-ta ni najbolj čislan.

  • Subaru WRX

Novi WRX je sinonim za popoln športni paket v razredu pod 30.000 evrov. A kljub temu to ni zagotovilo za odličnost. Avtomobil je z zadnjo generacijo izgubil tudi svoj unikatni Subarujev dušilec in s tem pridobil raskav, generičen ton.

Se strinjate z izborom, ali bi katerega zamenjali?

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code