Tudi, če bi BMW izdelal različico X7 M ta ne bi bila tako odštekana, obenem pa bi imela tudi manj konjskih moči.

Podjetje Lumma Design je objavilo prve renderje agresivne predelave, ki jo trenutno še razvijajo za BMW X7. Ta bo nosila oznako CLR, vključuje pa popolnoma spremenjen in mnogo bolj agresiven prednji konec s temnejšimi ledvičkami, ki so tako bolj neopazne kot originalne v krom barvi. S strani je praktično nemogoče iti mimo razširjenih blatnikov, ki avtomobil na vsako stran razširijo še za dodatnih 50 milimetrov (kot, da ni že standardni X7 dovolj širok). Poleg agresivnega videza so blatniki razširjeni predvsem zato, da so lahko na avtomobil namestili platišča in pnevmatike, kar nekoliko absurdnih dimenzij. Platišča tako merijo 24 palcev po premeru, zadaj pa so 13J široka platišča obuta v kar 355 milimetrov široke pnevmatike.

Že res, da naj bi imel končani produkt kar 680 konjskih moči, pa vendar so za primerjavo tako široke pnevmatike nameščene na Bugatti Chironu, ki ima več kot dvakrat toliko konjskih moči. Seveda pa niso končali tu, saj so se precej zavzeto lotili tudi zadka avtomobila. Zanj so razvili unikaten izpušni sistem, dodali majhen spojler na strehi ter še enega dodatnega nižje na prtljažnih vratih. Videz zadnjega konca avtomobila lepo zaključi agresiven zadnji difuzor, ki naj bi bil po besedah tuning hiše, skupaj s spojlerjema dejansko funkcionalen saj pri višji hitrosti zmanjša vzgon na zadnji pogonski osi.

Pri notranjosti pravijo, da se lahko popolnoma prilagodijo željam kupca, saj si le ti lahko zaželijo bodisi ‘elegantno VIP ložo’ na štiri kolesih, ali pa morda celo kokpit z motorsport pridihom. Kakorkoli že, nam se zdi, da je ta predelava kar nekoliko preveč (in smo bolj pristaši M Performance delov spodaj), bo pa Lumma Design zagotovo našla kakega kupca na bližnjem vzhodu.

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code