Trg klasičnih avtomobilov je precej zanimiv, saj se nekaterim avtomobilom, ki so bili sicer vseskozi zelo poceni, cena kar naenkrat zelo poveča. Je BMW 2002 eden naslednjih takih avtomobilov?

Zanimivo je, da včasih nekaterim avtomobilom, ki niso bili nikoli veliko vredni na trgu rabljenih avtomobilov, cena kar naenkrat poskoči. Povpraševanje se poveča, entuziasti začnejo zbirati in kar naenkrat je avtomobil vreden ogromno denarja. Mislim, da vidite kam ciljam z BMW 2002, ki je ravno zdaj v tem stadiju, da začenja pridobivati na vrednosti, cene pa so še vedno dokaj normalne.

Zdi se kot včeraj, ko so bili nekateri primerki modela 2002 na voljo tudi za manj kot tisočaka. Seveda so nujno potrebovali nekaj ljubezni in bili dodobra iztrošeni, vendar so bili zato vsaj zelo poceni in tako predstavljali ogromen potencial za nove projekte, pa naj bo to za ‘trackday’ avtomobile, vikend igračke ali popolne restavracije v prvotno stanje. Možnosti predelav za ta model je enostavno neskončno. Tudi izjemni primerki niso dosegali cene desetih tisočakov. Sedaj pa se je očitno trend že obrnil, saj so tudi tisti najcenejši vredni slabe 3 tisočake, za najboljše pa boste odšteli tudi do 50 tisočakov ali celo več. V primeru, da si želite redke turbo izvedenke, pa cena že posega v šestmestne številke. (za vir informacij o cenah smo kot največjo in najbolj relavantno stran uporabili mobile.de)

BMWBLOG-2002-dvig-cene (27)

Torej izgleda, da je sedaj zadnji čas za nakup tega starodobnika. Proporočamo, da kupite takega v originalnem stanju, če tudi je ta malo dotrajan in ga nato obnovite, restavrirate ali predelajte, ter ga čez nekaj let prodate z dobičkom. Seveda nisem strokovnjak za trg klasičnih avtomobilov, zato tega ne vzemite za sveto, ampak vse izgleda, da je temu res tako, oziroma so cene že do sedaj precej narasle.

Tudi, če trg cene ne bo ponesel v nebo, boste še vedno imeli odličnega klasičnega bavarca, za vožnjo ob vikendih ali občasnih ‘trackdayih’ na najbližjem dirkališču. Model 2002 je tako majhen, lahek in enostaven, da na njem lahko dela praktično vsak, deli so zaenkrat še poceni, pod pokrovom pa je ravno tako dovolj prostora tudi za kakšen večji, modernejši pogonski agregat. Torej tudi, če ga prodate za enak denar kot ste ga kupili in vložili vanj, se boste v družbi BMW 2002 vsaj nekaj let imeli odlično.

BMWBLOG-2002-dvig-cene (24)

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code