Nič ni bilo še uradno rečeno, vendar avtomobil se zdi drugačen od varnostnega MotoGP avtomobila.
Spremembe so relativno majhne, vendar pa je težko spregledati večji prednji podaljšek odbijača in zadnji spojler. Definitivno pa to niso M Performance deli, kaj torej bi lahko to bilo? Prototip je tudi opremljen s keramičnimi zavorami, varnostno kletko in z Recaro sedeži, ampak slednji so lahko preprosto nameščeni samo za testiranje.
Pri BMW so pred kratkim bistveno zmanjšali možnosti in upanje, da bo izdelan M4 CSL, ampak govorice sedaj namigujejo v smer, da bodo morda v zameno leta 2016 ponudili M4 GTS. Takšen model bo verjetno uporabljal več karbonskih in aluminijastih komponent, ki bi omogočile, da se tehtnica M4 nagne na manj kot 1400 kg. Dodano naj bi bilo tudi bolj športno vzmetenje in razrečena notranjost z dodanimi lahkimi tekmovalnimi sedeži pa bi še dodatno pripomogla k zmanjšanju teže.