Trenutno je športni paradni konj bavarskega giganta definitivno M2 CS in to tudi zasluženo - gre za briljantni avtomobil. In s 'pomanjkanjem' ustreznih dirkaških strojev v trenutni zasedbi BMW, M2 CS še toliko bolj izstopa. Kljub temu, da je BMW zadnje čase nagnjen bolj k luksuznim športnim terencem, je v bavarski postavi še vedno nekaj dobrih dirkalnih zveri in eden izmed njih je tudi verjetno najbolj spregledani avtomobil znamke - BMW Z4.

Trenutna generacija BMW Z4 kljub svoji edinstvenosti pada v pozabo iz več razlogov. Eden izmed njih je preprosto to, da ima BMW na tako visokem nivoju toliko vozil, da se na Z4 preprosto pozabi. Za drugi razlog pa je kriva njegova »sestra«. BMW je svojega roadsterja razvijal v sodelovanju s Toyoto, ki je s pomočjo bavarskega pogonskega sklopa po slabih dveh desetletjih prebudila Supro, ki pa je – roko na srce – med njima bolj zanimiv primerek. Vendar je Z4 vseeno odličen mali športni avtomobil, ki bi moral biti deležen svojega (zasluženega) slovesa.

Lani avgusta smo testirali najmočnejšega izmed danes razpoložljivih športnih kabrioletov – Z4 M40i, par tednov zatem pa tudi »ljudsko« izvedenko sDrive30i. Brez slabe vesti lahko rečemo, da Z4, neglede na pogonski sklop, ponuja ultimativno vozniško izkušnjo. Kratka medosna razdalja, razmeroma lahka masa ter zadnji pogon, so faktorji, ki ti poženejo kri po telesu ter narišejo nasmeh na obraz – brez izjeme! Tako lahko iskreno rečemo, da je Z4 odličen avtomobil in eden najboljših BMW-jev trenutno.

Čeprav BMW Z4 mogoče res ni tako dinamičen kot BMW M2 CS ali celo M2 Competition, to manjko vseeno nadoknadi s svojim karakterjem, zlasti v kombinaciji z opremo M40i. Medtem ko gre pri M2 CS za čisti zagon in dinamično usposobljenost voznika, je Z4 M40i ‘huligan’ z vrstnim šestvaljnikom. Tudi nekoliko dostopnejši Z4 sDrive30i je s svojimi 258 “konji” enkratna “igračka”. Z4 je v vsaki izvedenki prijetno majhen, sorazmerno lahek in izredno tog. Poleg tega je videti zabavno, ima kakovostno ter napredno kabino, je popolne velikosti in ima dobro zunanjo vidljivost. BMW Z4 ima toliko pozitivnih lastnosti, da je škoda, da ni pogosteje viden na slovenskih cestah.

BMW Z4 je po mojem mnenju res podcenjen model in si definitivno zasluži vašo priložnost ter nasploh večjo prepoznavnost. Upajmo, da bo do tega kmalu (ali sploh) prišlo, saj je možno, da se bomo v nasprotnem primeru poslovili od upanja po novi generaciji. Kakšna žalostna izguba bi to bila za čistokrvne oboževalce užitka v vožnji.

 

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code