Kraljevi prestol serije 3 je iz dneva v dan bolj ogrožen. Bo Facelift dovolj, da bo najpopularnejši bavarski model ohranil med najboljšimi na svetu? Audi je namreč ravnokar predstavil še enega rivala...

Tudi 2016 Audi A4 je imel tako kot Alfa Romeo Giulia pozornost zbujajoče razkritje, vendar naj vas to ne zavede. A4 ne prinaša nobenih večjih presenečenj; nekaj več centimetrov v vsako smer, zmanjšanje teže, dodajanje “gadgetov” je že dobro vpeljan proces. Brez večje drame peta generacija A4 vstopa na trg z varnim in sigurnim korakom naprej. Trdno stoječ bojevnik bo prestrašil svoje glavne tekmece: BMW serijo 3 in Mercedes-Benz Razreda C.

primerjava-audi-bmw

Oblika se ni spremenila, A4 ostaja razpoznaven na kilometer daleč. Prepoznavni dizajn je prejel le nekoliko ostrejše linije, podobno kot tiste na novem velikanu Q7. Prej smo že omenjali zmanjšanje teže: ta znaša pri novi generaciji 125 kilogramov.  A4 naj bi bil tudi najbolj aerodinamičen avtomobil v svojem razredu, ki se ponaša s koeficientom aerodinamičnega upora: 0,23.

primerjava-audi-bmw3

Audiji so do sedaj zaostajali predvsem v opremljenosti in oblikovanju potniških kabin, ki so bile precej dolgočasne. Sedaj prenovljena notranjost dobi boljši pridih lukzusa in na novo predstavljen “infotainment” z 12,3-palčnim zaslonom.

primerjava-audi-bmw2

Na voljo bodo trije TFSI bencinski in štirje TDI dizelski motorji, zmogljivosti od 150 do 272 konjskih moči… poudarek pri vseh pa je seveda ohranjanje prostornine motorja in zmanjšanje porabe goriva, ki naj bi znašala tudi do dvajset odstotkov v primerjavi s predhodnikom. A4 ostaja s pogonom na sprednji kolesni par, opcijsko pa bo na voljo tudi s pogonom na vsa štiri kolesa. Bo Audijev recept razvoja popularne limuzine obrodil sadove? Je oblikovanje sedaj bolj konkurenčno seriji 3?

[sam id=”13″ codes=”true”]

1 komentar

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code