BMW Coupé 1600 iz leta 1967 je zaradi svoje redkosti pravo eksotično vozilo. Njegovo izvorno mesto je nekdanja steklarna v Dingolfingu, ki jo je leta 1966 prevzel BMW in je danes ena najpomembnejših lokacij za proizvodnjo BMW. 1600 GT je bil opremljen z novim menjalnikom, hitrejšim motorjem in pooseblja italijanski dizajn. To je klasični primerek predvidene […]

BMW Coupé 1600 iz leta 1967 je zaradi svoje redkosti pravo eksotično vozilo. Njegovo izvorno mesto je nekdanja steklarna v Dingolfingu, ki jo je leta 1966 prevzel BMW in je danes ena najpomembnejših lokacij za proizvodnjo BMW. 1600 GT je bil opremljen z novim menjalnikom, hitrejšim motorjem in pooseblja italijanski dizajn. To je klasični primerek predvidene razširitve BMW v šestdesetih letih prejšnjega stoletja.

BMW 1600GT poganja 1,6-litrski motor TI. Razvili so ga iz znanega motorja, ki poganja limuzino “1600”. Motort TI zmore 105 konjskih moči pri 6000 vrtljajih v minuti. Maksimalni navor je bil takrat merjen v kpm enoti in je znašala 13,4 kpm pri 4500 vrtljajih v minuti. Motor je imel kompresijo 9,5:1, ročična gred je bila v petih ležajih. Vnetljivo mešanico sta valjem posredovala dva dvojna horizontalna vplinjača solex 40 PHH. Največja hitrost je bila 190 km/h, normna poraba pa 10,3 litra na 100 kilometrov.

bmw1600gtengine

Vabimo vas o gledu tega izjemno redkega bavarskega starodobnika v spodnjem posnetku.

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code