Od 21. do 23. marca se je v Budimpešti odvijal letošnji Auto, Motor & Tuning Show, največja in najpomembnejša Madžarska prireditev te vrste, ki je postregla tudi z rariteto v obliki modificirane BMW-jeve dvovratne 'trojke' iz serije E30.

Za vsem tem stoji Madžarsko podjetje TMCARS, ki je sedanji serijski izdelek napovedalo že leta 2012, ob praznovanju 30. obletnice nastanka druge generacije BMW-jeve serije 3 (E30).

Tako smo dobili oblikovno posodobljeno dvovratno športno limuzino, ki po mnenju madžarskih oblikovalcev prikazuje moderno interpretacijo tega prepoznavnega in še vedno čislanega limuzinskega modela (obstajala je tudi 4-vratna limuzina), ki so ga Nemci izdelovali vse do konca leta 1994, ko ga je nadomestil prvi dvovratni kupe serije 3 (serija E36). Model iz serije E30 je pomemben tudi zaradi tedanjih novosti na karoserijskem področju, ker je to prvi BMW serije 3, ki so si ga kupci lahko omislili tudi v 5-vratni karavanski (touring) in kabrioletski različici, ki je bila pri prvi generaciji serije 3 dostopna samo ob nakupu predelanega modela karoserijske delavnice Baur.

Madžari so ob nedavni predstavitvi povedali, da gre v tem primeru za njihovo interpretacijo in prikaz možne smeri evolucije tipičnega hišnega bavarskega oblikovanja, ki so ga do prihoda serije E30 zaznamovali predvsem oblikovalci kot so: Giovanni Michelotti (BMW 700, BMW 1500 (E115), 1800 (E118), 2000 (E120), BMW 1502-2002 (E10), BMW 2500-2800/3.3i (E3)), Klaus Luthe (BMW serija 3 (E21), BMW serija 7 (E23)), Ercole Spada (BMW serija 7 (E23)), Nuccio Bertone (BMW 3200 CS), Giorgetto Giugiaro (BMW 2800/3.0 CS (E9)) in Paul Bracq (BMW serija 5 (E12)). Pri madžarskem izdelku je originalna samo še strešna konstrukcija, obdržali so tudi vsa kabinska stekla.

Za nastanek voznega prototipa v obliki demonstracijskega vozila so Madžari potrebovali 18 mesecev časa. Ob tem so uporabili donatorsko vozilo iz leta 1987, pri katerem so zamenjali večino karoserijskih delov. Sedaj bodo ta 12-delni karoserijski kit komplet, ki ga uporabnik lahko montira (vijačenje) na obstoječa, s strani proizvajalca predvidena stična mesta (razen v primeru zunanjih panelov na obeh bočnih vratih ter v predelu obeh zadnjih blatnikov, kjer priporočajo lepljenje…), ponudili tudi kupcem.

Ob nakupu tega kit kompleta, ki ne zahteva tehničnih predelav vozila in v celoti obsega približno 30 nepobarvanih sestavnih delov, bo kupec olajšan za najmanj 2.970 evrov, ker bo moral odšteti še dodatnih 800 evrov za set prednjih žarometov in zadnjih luči…

Če želite naročiti omenjeni kit, se obrnite na njihovo spletno stran.

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code