Manjše povpraševanje, stroga zakonodaja in poudarek na priključne hibride je botroval h končni odločitvi - dizelski BMW avtomobili se ne bodo več vozili v Ameriki.

BMW se je odločil, da v Ameriki preneha s prodajo dizelski avtomobilov in sicer že s prihodnjim letom. Odločili so se, da namesto dizelskim agregatov raje pospešijo proizvodnjo priključnih hibridov, ki so dobro prodajani v Ameriki. Vse moči bodo torej uporabili pri priključnih hibridih, dizelski agregati pa bodo kmalu preteklost.

Seveda, prodaja dizelskih avtomobilov je v Ameriki zelo osiromašena že nekaj časa, še posebej pa je padla po aferi Dieselgate. Tudi konkurent, Mercedes-Benz se je odločil, da zaradi slabe prodaje opusti vozila z dizelskim pogonskim sklopom. Eden najbolj popularnih dizelskih BMW modelov v ZDA je bil vsekakor BMW X5, ko pa bo v prodajo prišel novi X5 bo na voljo le še z bencinskim agregatom.

Novi BMW X5 bo tako na voljo z dvema bencinskima agregatoma (xDrive40i in xDrive50i) in priključno hibridno različico, ki je načrtovana za leto 2020 ali 2021. Uradna izjava o prenehanju prodaje zaenkrat še ni bila izdana iz strani BMW. Tudi sicer je bila ponudba dizelskih modelov BMW v letu 2018 že zelo skromna; na voljo je bil 2,0-litrski dizelski agregat v 328d in 3,0-litrski vrstni šestvaljnik v 540d. Po drugi strani pa je BMW močno razširil svojo ponudbo priključnih hibridov ter je močno vlagal v razvoj elektrificiranih pogonskih sklopov. Načrt znamke je namreč do leta 2025 strankam ponuditi kar 25 elektrificiranih modelov, 12 od teh pa naj bi bilo povsem električnih.

“Imam jasen cilj za trajnostno mobilnost,” pravi Harald Krüger. “Letos želimo prodati več kot 140.000 elektrificiranih vozil, vse skupaj pol milijona električnih in hibiridnih vozil na cestah do konca leta 2019.”

Kaj pa čaka Evropo? In kaj Slovenijo?

Na to vprašanje odgovarja direktorica korporativnega komuniciranja BMW Group Slovenija, Maja Ilec. “Naša prihodnost je vsekakor električna. Kljub temu pa bodo Efficient Dynamics in sodobni dizelski motorji imeli pomembno vlogo na poti k trajnostni mobilnosti. Naši dizli so med najboljšimi na svetu. To so potrdili neodvisni testi po vsem svetu. Dizel je pomemben za doseganje ciljev CO2. Zato se bodo v Evropi še naprej proizvajale dizelske različice.”

Na veliko srečo večine slovenskih kupcev tako BMW zaenkrat še ostaja zvest dizelskim agregatom.

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code