V petek 14.6. sem se odzval povabilu BMW Slovenije, da preizkusim najnovejšo tehnologijo, ki jo premoreta nova BMW Serije 3 in BMW Z4.

Ta sončni uvod v vikend smo začeli v restavraciji Cubo na Šmartinski cesti, kjer so pri BMW Slovenija po kratkem zajtrku za nas pripravili kratko delavnico na temo digitalizacije in mobilnosti. V središču pozornosti je bila storitev BMW Connected drive, ki skupaj združuje širok nabor različnih funkcij za vaš avtomobil. BMW si želi postaviti nove trdne temelje za nadaljnji razvoj in se spremeniti iz proizvajalca avtomobilov v pravo tehnološko podjetje, saj se avtomobilska industrija spreminja s svetlobno hitrostjo. Njihova strategija je postati prvi premium ponudnik mobilnosti nasploh, ne samo v avtomobilih.

Ena najbolj uporabnih funkcij navigacije pa so zagotovo prometne informacije v realnem času, ki smo jo kasneje tudi preizkusili.

Prvi večji korak v to smer je BMW Connected drive portal in aplikacija, ki združuje veliko uporabnih funkcij in praktično poveže vozilo s stranko. Ta mora svoje vozilo preko številke šasije najprej vnesti v sam portal, šele potem lahko dostopa do vseh funkcij aplikacije, ki pa so v osnovi pogojene z dodatno opremo, možno pa jih je nadgraditi na daljavo. Le ena izmed teh funkcij je navigacija od vrat do vrat, ki dejansko upošteva in izračuna tudi čas, ki ga boste porabili od vaše pisarne do avtomobila in potem, ko ste enkrat na cilju še od najbližjega parkirišča v bližini vašega cilja, do samih vrat stavbe v katero ste namenjeni. Tako vas že vnaprej opozori, kdaj je zadnji čas za odhod, da vseeno pridete pravočasno, pot pa lahko vnaprej izberete v aplikaciji na mobilnem telefonu in jo enostavno pošljete na navigacijo v avtomobilu. Še ena funkcionalnost je tudi to, da lahko v primeru paketa connected+ avtomobil vnaprej sam izračuna ali bo dovolj goriva, svoj status pa lahko pošljete tudi svoji družini ali znancem, ki bodo takoj obveščeni o morebitnih zamudah ali neljubem dogodku. Sama aplikacija na telefonu omogoča tudi osnovnejše funkcije kot so prižiganje in ugašanje luči ter motorja. Z njim lahko tudi potrobite ali morda zgolj preverite stanje goriva in posledično dosega avtomobila. Ena najbolj uporabnih funkcij navigacije pa so zagotovo prometne informacije v realnem času, ki smo jo kasneje tudi preizkusili.

Druga večja novost je BMW inteligentni asistent o katerem si lahko več preberete tukaj, v prihodu pa so tudi ostale storitve kot so recimo Weather guard. Ta bo dejansko zaznal, če se lokaciji avtomobila približuje ekstremno vreme in na to opozoril lastnika, da bi bilo dobro, če svoj avtomobil parkira drugam. Preko sistema ali aplikacije se boste lahko tudi naročili na servis, serviser pa bo lahko že na daljavo prejel informacije o avtomobilu. Tako bo lahko že na daljavo vedel in podal diagnozo, med samim delom pa bo lahko stranka tudi v živo preko fotografij in videov spremljala napredek.

Skratka zelo impresiven nabor opreme, ki pa smo jo nato morali preizkusiti še v živo. Za to so nam pri BMW Slovenija že vnaprej pripravili zanimiv dan z novo serijo 3 in brezstrešnim Z4, ki je bil kot nalašč za popotovanje proti Istri, kamor smo bili namenjeni. Tudi izbrane ceste so bile polne ovinkov in dobrega asfalta, zato smo lahko preizkusili tudi kaj več kot samo tehnološke igrače naših avtomobilov, vendar več o tem v prihajajočih testih. Avtomobilov na servis sicer nismo naročali, smo pa bili zelo veseli prometnih informacij v realnem času, na podlagi katerih smo se celo odločili, da pot nekoliko prilagodimo in izberemo drug mejni prehod, da ne izgubljamo preveč časa v kolonah.

Tako smo še pravi čas prišli tudi na verjetno najbolj težko pričakovano lokacijo dneva – Hotel Kempinski Adriatic v hrvaški Savudriji, kjer smo mislili, da ima BMW za nas samo eno presenečenje, pa je imel dejansko dve. V garaži vile, skrito pred očmi javnosti in naših fotoaparatov so nam namreč pokazali novega BMW X6 M50i in BMW M850i Gran Coupe, ki javnosti sploh še nista bila razkrita (zato smo tudi imeli prepoved fotografiranja). Za X6 lahko rečem, da je avtomobil izjemno impozanten in še večji kot prejšnji, kar pa se na žalost ne pozna kaj dosti pri prostoru v notranjosti, še posebej v zadnji vrsti, kjer bi bilo več prostora za glave izjemno dobrodošlo. Oblika je športna in jezna, armatura pa je praktično identična tisti v BMW X5. Prvič v zgodovini znamke pa bo imel osvetljene ledvičke z LED osvetlitvijo, kar ravno ne morem reči, da mi je preveč všeč.

Povsem druga zgodba je pri BMW seriji 8 Gran Coupe. To je resnično eden izmed najlepših in najbolj elegantnih bavarcev zadnjega desetletja, ki po besedah Nike Ambrožič Urbas,  ki nam je avtomobil tudi predstavila, združuje elegantne privlačne linije in tisto ‘moško’ mišičasto podobo. BMW serije 8 Gran Coupe je praktično edini predstavnik tega segmenta, ki ima za osnovo pravega coupeja in ne limuzine, kar ima za posledico boljšo lego na cesti in lepše obline. Na prvi pogled (ta avtomobil je bil namreč zaklenjen) je tudi prostora v drugi vrsti mnogo več kot pri BMW seriji 6 Gran Coupe, kar pomeni, da bodo štirje potniki v njem z lahkoto premagovali izjemne razdalje.

Skratka dan poln presenečenj, tehnologije, dobre hrane in seveda dobrih avtomobilov. Pa še kdaj BMW!

Fotograf: Žiga Intihar

2 KOMENTARJI

  1. Pozdravljeni
    Žal nisem bil povabljen, čeprav sem letos že kupil BMW X5 in BMW M850i, moja partnerka pa na moje prigovarjanje BMW X4. Vedno me zanimajo BMW novitete, saj sem vaš kupec že preko 45 let.
    Lep pozdrav
    Stane Gregorc

    • Pozdravljen g. Stane

      Dogodek oz. predstavitev je bila samo za novinarje, tako da tukaj vas res ni mogel noben vabiti.
      LpD

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code