Na BMW šasiji s kodno oznako E3 in, je bilo v preteklosti bazirano veliko odličnih avtomobilov, med katerimi je verjetno še najbolj popularna različica BMW 3.0 CSL, katere šasija z oznako E9 je le skrajšana različica šasije E3. No odkrili smo, da obstaja še ena različica avtomobila, za katero ve zelo malo ljudi, zadnji preostali primerek primerek pa je celo naprodaj.

BMW 3.0 CSL je ravno zaradi izjemnega videza in dirkaškega pedigreja eden izmed najbolj zaželjenih bavarcev, ni pa edini dober avtomobi,l osnovan na šasiji s kodno oznako E9 oziroma E3. Bilo jih je še nekaj, eden izmed teh pa je BMW 3.0Si, ki sicer ne izgleda niti približno tako dobro kot model CSL, pa vendar ima pod pokrovom motorja še vedno 3.0 litrski vrstni šestvaljnik, ki da avtomobilu poseben čar. Še bolj zanimiv pa je zagotovo model BMW 3.0Si Touring, kateri je nepoznan celo večini poznavalcev.

Zakaj? Zato, ker ta avtomobil sploh ni uradna BMW stvaritev, temveč se je podjetje Langley Motors v sedemdesetih letih prejšnjega stoletja, v sodelovanju z matičnim podjetjem lotilo predelave 10 oziroma 12 avtomobilov BMW 3.0Si (točno število avtomobilov ni znano), katerim so zadaj nadeli nahrbtnik in jih poimenovali Touring. Na kratko je Langley Motors predelal izjemno omejeno število limuzin v karavane z zelo zanimivim videzom. Čeprav predelava ni ravno popolna, saj zadnje stranske šipe stojijo nekako postrani, je zagotovo ena najzanimivejših in najekskluzivnejših.

BMWBLOG-E3-Si-Touring (6)

Sam avtomobil, ki je na prodaj na portalu Classic Heroes UK, izgleda v izjemnem stanju, saj je prestal kar 14 let trajajočo popolno restavracijo vozila, po navedbah lastnika pa je to zadnji znani primerek tega modela na svetu. Stanje barve je odlično, notranjost pa izgleda kot leta 1976, ko je avtomobil zapeljal iz proizvodnih trakov. Z modrim usnjem in lesenimi dodatki, je notranjost čisto v stilu sedemdesetih. Vse je popolno tudi pod pokrovom motorja, saj je motorni prostor čist, brez umazanije ali kapljice olja, kar je vedno pozitivna stvar, ko gledamo 3.0 litrski vrstni šestvaljnik ‘stare šole’, ki je imel že takrat Boschev sistem vbrizga in proizvedel kar 197 konjskih moči. Čeprav ni najlepši ali najagilnejši avtomobil na svetu, bi bil ta BMW 3.0 Si Touring z ročnim menjalnikom in skoraj 200 konjskimi močmi zagotovo zelo zabaven za vožnjo. Problem je morda le v tem, da ima volan na ‘napačni’ strani, potem pa je tukaj še cena, ki znaša precej zajetnih 90 tisočakov. Je vreden?

BMWBLOG-E3-Si-Touring (2)

Vir: ClassicHeroes

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code