BMW M5 F10 je že v osnovi ob svetovni predstavitvi navdušil S klasičnimi a agresivnimi potezami karoserije. Nekaterim pa to le ni dovolj in se zato odločijo za poprodajne dodatke.

Kljub temu, da je F10 BMW M5 že dodobra zamenjal naslednik M5 F90, je slednji še več kot odlično vozilo, F10 M5 namreč obenem predstavlja tudi najbolje prodajan M5 v zgodovini modela. Ob predstavitvi je prepričan s klasičnimi in agresivnimi potezami karoserije v svetu visoko zmogljivih športnih limuzin. Še vseeno pa se najdejo lastniki, ki jim to ne zadošča. Taki se običajno odločijo za dodatke, ki vse to le še povečajo. Moč prejšnje generacije M5 F10 prihaja iz 4,4-litrskega V8 z dvema turbo puhaloma, kar mu pomaga razviti 560 konjskih moči in 680 nevtonmetrov navora. Pogonski sklop je združeval ročni menjalnik (M5 F10 je bil zadnji M5 z ročnim menjalnikom) ali pa samodejni menjalnik, kar je pomenilo, da je stotico dosegel v 4,2 sekunde, končna hitrost pa se je končala pri 250 kilometrov na uro z blokado.

BMWBLOG-bmw-f10-m5-on-velos- (8)

Lastnik tega M5 F10 se je odločil za alumInijasta platišča proizvajalca Velos Designwerks. Izbral je platišča z imenom Velos S10, ki se ponašajo z več-krakim dizajnom, odlično kakovostjo, kot celota pa vozilu zagotavljajo agresivni videz. Spredaj so dimenzije 21×9,5 zadaj pa 21×10.5. Metalik srebrna barva se odlično ujame s Space Gray barvo vozila in tako atraktivno celoto. Najdemo tudi karbonske dodatke kot je recimo sprednji podaljšek odbijača, zadnji difuzor in zadnji spojler nameščen na prtjažnih vratih.

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code