Novopečeni direktor BMW M, Franciscus van Meel je v Detroitu obrazložil nekaj načrtov za prihodnost oddelka.

V intervjuju za Autocar je omenil, da goji posebno ljubezen do legendarnega 1M Coupeja in da komaj čaka na njegovega naslednika. Seveda je van Meel govoril o prihajajočemu M2 Coupe, ki je bil že mnogokrat opažen med testiranji in bo po vsej verjetnosti predstavljen septembra na frankfurtskem avtomobilskem salonu. Uporabljal bo šestvaljni 3,0-litrski twin-turbo motor, ki bo proizvedel okoli 380 konjskih moči.

m2-prednji-del

Na presenečenje mnogih je izjavil, da vidi prihodnost prodaje v gradnji M izvedb X3 in X4, ki bi se pridružili že vpeljanim večjim bratom X5 M in X6 M in bi konkurirala že obstoječemu Audiju SQ5. Govora je bilo tudi o štirikolesnem pogonu za določene M modele, ki pa ne bo standardne zasnove s porazdelitvijo 50:50, temveč bo razmerje nagnjeno v korist zadnji osi.

x4-m2013-F10-M5-F12-M6-2

Po poročanju van Meela pa bo razširjena tudi paleta vozil M Performance, ki bodo ponujali zlato sredino med vstopnim modelom serije in pravim M vozilom, podobno kot so to nedavno storili pri Mercedes-Benzu z AMG Sport serijo.

Obdobje ročnih menjalnikov zaključuje, saj prodaja s slednjimi strmo pada. Razlog za nadaljevanje ponudbe ročnih menjalnikov se na dolgi rok ne bo več izplačal. Ovrgel je tudi možnost kakršnega koli i modela, ki bi dobil tudi M oznako. Res je, da bo ob stoletnici ravno s pomočjo M oddelka ustvarjen i8S, vendar se slednji ne bo poslužil M naziva. Kaj pa vsi modeli, ki bodo uporabljali UKL1 platformo s pogonom na sprednji kolesi? Te modeli bodo, in še to le, če bodo ustvarili dovolj zmogljive, dobili M Performance nadgradnjoNa kratko je omenil tudi električne turbinske polnilnike za prihodnje M modele, s katerim bi izboljšali zmogljivost, ter omogočili uporabo majnših motorjev kot so naprimer štirivaljni mlinčki. Na več informacij pa bo potrebno še nekoliko počakati.

BMW-i8S-

 

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code