Top Gear je svoje avtomobile leta v različnih kategorijah. Čeprav je bil en skupni zmagovalec - Hyundai i20N - je bilo tudi več drugih podkategorij, ki so predstavljale različne zmagovalce. Ena takih podkategorij je bila limuzina leta. Limuzina, ki je prejela to interno nagrado je bil BMW i4 M50.

Roko na srce je BMW i4 M50 nekoliko nenavaden zmagovalec, saj ni ravno konvencionalni športni avtomobil s štirimi vrati, po katerih je bil včasih znan bavarski velikan. Vendar pa je zgleda bil dovolj dober, da je navdušil sodnike ter uničil vse druge štirivratne avtomobile v svojem segmentu. V čem je torej i4 M50 tako poseben?

Za začetek je to povsem električna limuzina, ki ima več navora kot BMW M3 Competition. BMW i4 M50 zmore neverjetnih 400 kilovatov (545 »konjskih moči«) in kar 795 Nm navora. To pomeni, da najmočnejša serija 4 ni le električna, ampak niti ni “pravi” izdelek divizije M. Po navedbah BMW je največji doseg približno 380 kilometrov, hitrost od 0 do 100 km/h pa doseže 3,9 sekunde. Čeprav v množici ne izstopa in je videti ‘normalno’, je na papirju kot tudi po mnenjih novinarjev zelo hitra ter okretna “ladja” v ovinkih. Pravzaprav boste težko našli avtomobil na cesti, ki ga BMW i4 M50 ne bo prekosil v dirki pospeševanja. Vse to pa dobite za ceno čistega električnega avtomobila.

Kljub svoji zmogljivosti je videti tudi precej normalno… no, vsaj če odmislimo nepozabljive “ledvičke”. V vozniški celici pa boste definitivno pozabili na kontroverzen nos avtomobila. BMW i4 dejansko skriva svojo elektrificirano dušo, razen “i4” oznake na zadnji strani in nekaj modrih poudarkov, nikoli ne kriči, da ga ne poganja motor z notranjim izgorevanjem. Enako velja tudi za notranjost, saj je kabina i4 videti skoraj identična kot pri standardni seriji 4 ali celo seriji 3.

Vir: BMWBLOG.com

V notranjosti pa je eno področje velikega izboljšanja – informacijsko-zabavni sistem. BMW i4 dobi najnovejši iDrive 8 in digitalni kokpit, katerega preostala linija bavarskega proizvajalca vozil ne bo deležna. Vseeno pa je BMW i4 M50 na papirju odličen avtomobil, ki voznike še toliko bolj prepriča ko sedejo za volan.

 

Vir: Top GearFotograf: Fabian Kirchbauer

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code