BMW je bil opažen pri testiranju novega »skrivnostnega« električnega prototipa. Model izgleda kot prvi pogled na zmogljivejšo verzijo že znanega modela BMW i4.

Po oznanitvi modela v začetku letošnjega leta, čakamo na uradno predstavitev prvega serijskega BMW i4. Medtem ko je prototip še v celoti zakamufliran, je vseeno mogoče opaziti nekaj ključnih podrobnosti o zasnovi, ki kažejo, da ne gledamo običajnega modela BMW i4. V primerjavi s standardnim i4 ima prototip športna ogledala M, bolj mišičaste blatnike in širši zadnji del. Prav tako ga sestavljajo modre zavorne čeljusti M-Sport.

BMW i4 Concept

Uradne specifikacije pogonskih sklopov za serijskega i4 še niso potrjene, vendar naj bi koncepta na vohunskih slikah proizvedel okoli 530 »konjskih moči«, kar električni športni limuzini omogoča pospešek od 0 do stotice v približno štirih sekundah. BMW trdi, da bo i4 na podlagi evropskega cikla WLTP zdržal kar 600 kilometrov!

Z okoli 500 »konjev« bo moč domnevnemu BMW i4M približno enaka kot pri aktualnima modeloma M3- in M4 Competition, ki v najmočnejši različici iz 3-litrskega bencinskega šestvaljnika z dvema turbinama iztisnita 510 »konjskih moči« in 650 Nm navora.

BMW i4 Concept

Generalni direktor BMW M, Markus Flasch, pa je s svojo izjavo pred kratkim zavrgel ugibanja in zatrdil, da se i4M vseeno ne bo moral kosati z novima M3 in M4, saj bavarski avtomobilski proizvajalec meni, da tehnologija baterij še ne izpolnjuje standardov, potrebnih za tisti prvi BMW M avtomobil. Navsezadnje se bo i4M v ovinkih še vedno moral “obnašati” kot pravi M avtomobil, kar bo zaradi dodatne teže težkih litij-ionskih baterij zahtevno.

Proizvodnja navadnega i4 naj bi se za evropski trg začela že v letu 2021.

Fotograf: Carbuzz

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code