BMW je ravnokar predstavil avtomobil Concept i4, s tem konceptom pa je obenem predstavil tudi nov logotip te nemške znamke.

Nov logotip znamke na prvi pogled izgleda skoraj identično staremu, a je ob podrobnejšem pogledu še vedno zelo drugačen. Črn obroč okoli sredinskega znaka, v katerem se je do sedaj nahajal tudi napis BMW, je sedaj prozoren. To omogoča barvi avtomobila, da postane del logotipa, obenem pa sredinski del in napis dajeta občutek, kot da lebdita nad površino avtomobila.

Prejšnjo različico bavarskega logotipa je BMW sicer uporabljal že zadnjih 23 let, zanimivo pa bo videti v katerem produkcijskem avtomobilu se bo novi znak najprej pojavil. Če bi ugibali bi rekli, da bo to ravno na produkcijski različici električnega BMW i4, ki bo na ceste zapeljal že prihodnje leto.

“BMW postaja znamka odnosov. Stari črni obroč smo zamenjali z namenom, da bo nov logotip ponazarjal večjo odprtost in čistost. S transparentno različico znaka želimo, bolj kot kadarkoli prej, povabiti naše stranke, da postanejo del BMW sveta. Poleg tega je naš novi dizajn usmerjen v reševanje izzivov in priložnosti digitalizacije znamke. Nov logotip in oblikovalski jezik znamke simbolizirata pomembnost znamke za mobilnost in užitek v vožnji prihodnosti, je dejal Jens Thiemer, višji podpredsednik oddelka za blagovno znamko in stranke BMW.

BMW pa ni edini proizvajalec avtomobilov, ki je dodelal dizajn svojega logotipa, saj je na električnem ID.3 prenovljeni logotip predstavil tudi Volkswagen, proti koncu leta pa enako pričakujemo tudi s strani Kie.

2 KOMENTARJI

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code