BMW naj bi zavrnil ogromnega investitorja, kitajskega milijarderja Li Shufuja, ki je sedaj kot posledica tega največji posamezni delničar podjetja Daimler AG, kjer ima v lasti več kot 10 odstotkov vseh delnic.

Preden je Li Shufu z več kot 10 odstotnim deležem v podjetju Daimler, postal največji posamezni delničar podjetja Mercedes Benz, je po zadnjih informacijah poizkusil dogovor skleniti tudi z BMW Group. Poročila navajajo, da je Li obljubil podjetju BMW boljši dostop do kitajskega trga preko njegovih  pogodb s kitajsko vlado, v zameno pa presenetljivo ni hotel deleža v podjetju temveč le kooperacijo pri izgradnji električnih avtomobilov, kar pa je BMW Group zavrnil in nato naznanil partnerstvo s podjetjem Great Wall, ki bo na kitajskem gradil model MINI E.

Morda se bo BMW še kesal, saj namerava Li Shufu iz svojega podjetja Geely narediti enega vodilnih proizvajalcev avtomobilov. Ravno partnerstvo z Mercedes Benzom bi bilo lahko eno ključnih dejavnikov, ki bi lahko še dodatno povzdignilo Kitajce. Celo švedski tradicionalni Volvo je ravno tako že del Geely Groupa, kar se v zadnjih letih močno pozitivno odraža tako na novih modelih, kot tudi sami uspešnosti znamke.

BMWBLOG-Li-shufu-partnership-rejection- (3)

BMW Group je trenutno v položaju, ki vsaj ne ponuja nobenih bojazni o t.i. sovražnem prevzemu, saj imata večinske deleže družini Quandt in Klatten, ki se že več desetletij zavzemata za strategijo stabilnega razvoja in napredka. Zatorej grabljenje dobičkov na kratki rok, ki ni v skladu z njihovimi prepričanji konstantne zvezne rasti, ni ravno domena večinskih lastnikov. Po našem mnenju lahko ravno temu nagnjenju pripišemo čedalje večjo vlogo znamke BMW med vodilnimi proizvajalci premium avtomobilov.

BMWBLOG-rast-prodaje (1)

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code