Veliko govora je bilo v zadnjem času o možnosti izdelave bavarskega superavtomobila, ko se podjetje približuje 100-letni obletnici obstoja.

Ko se približujemo navideznemu roku začetka proizvodnje v letu 2016, se pojavlja vedno več govoric. Problem nastane, ker podjetje ne želi usmerjati svojega denarja v takšne namene. V nedavnem intervjuju z Auto Expressom, je direktor BMW Motorsport, Carsten Pries povedal, da bi podjetje z veseljem želelo svojim kupcem ponuditi superšportnika, vednar za to trenutno nima sredstev.

“Če bi poklicali katerega koli izmed 550 zaposlenih pri BMW M in bi rekli, da boste prevzeli stroške projekta, bi vedno rekli: seveda, pa začnimo! Vendar večja podjetja rabijo gledati večjo sliko. Vedno imamo več idej, kolikor je sredstev. Zato je potrebno določiti prioritete,” je povedal Pries.

m8 (1)

Če pogledamo, kako se BMW trenutno bori, da bi imel čim več različnih modelov, si lahko mislite, kam bodo sredstva v prihodnosti namenjena. Seveda najbolj zagrizeni ljubitelji želijo, da BMW preneha z izdelovanjem vozil na prednji pogon in se posveti raje superavtomobilu. Vendar takšno razmišlanje podjetje lahko privede samo do bankrota. To pa zato, ker stopnja dobička sploh ni primerljiva. Serija 1 in serija 2 se prodajata kot vroče žemljice, tudi seriji 3 ne gre slabo. To ni samo področje, kamor BMW želi investirati ampak tudi mora, da se obdrži pri življenju.

m8 (2)

Če bi želeli izdelati superavtomobil, bi morali investirati ogromno sredstev, stroški so ocenjeni čez 1 milijardo dolarjev, to pa je denar, ki bi se jim povrnil zelo počasi, in to je denar, ki ga trenutno podjetje nima. Večinoma zaradi razvoja i modelov i3 in i8, za katere so že odšteli nepredstavljivih 2 milijarde dolarjev.

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code