BMW zaključuje proizvodnjo modela M140i, BMW Avstralija pa se je odločil, s tako imenovanim Finale paketom opreme, pospremiti konec edinega 'hot hatcha' z zadnjim pogonom in šestvaljnikom v nosu na trgu.

Sedanji seriji 1 se izteka čas, saj jo bo kmalu nadomestila nova generacija, ki pa po vsej verjetnosti ne bo tako zabavna, saj bo bazirana na platformi s prednjim pogonom, kar za močnejše različice v najboljšem primeru pomeni štirikolesni pogon.

Finale naj bi v avstralske salone kot poklon najmočnejši izvedenki serije 1 prišel marca letos, v primerjavi z običajnim BMW M140i pa bo ponujal nekaj manjših vizualnih sprememb in veliko dodatne opreme. Takoj ga boste prepoznali po zatemnjenih lučeh, 18 palčnih M platiščih, črnih ledvičkah ter zaključkih izpušnih cevi v črni krom barvi. Ta posebna izdaja ravno tako ponuja električno panoramsko streho in brezžično polnjenje za vaš mobilni telefon. Če to dodamo še dolgemu seznamu dodatne opreme kot so naprimer adaptivni LED žarometi, adaptivno M podvozje in M Sport zavorni sistem z modrimi zavornimi čeljustmi, dobimo res privlačno kombinacijo v tako majhnem paketu.

M140i seveda poganja 3.0 litrski bencinski šestvaljnik, ki s pomočjo turbine razvije kar 340 konjskih moči in 500Nm navora. Vsa ta moč se prenaša na zadnji kolesni par preko 8 stopenjskega avtomatskega menjalnika kar je dovolj za pospešek do stotice v vsega 4,6 sekunde. To je zgolj en razlog zakaj bomo ta odlični pogonski agregat od sedaj v najmanjši seriji znamke BMW pogrešali. Drugi verjetno še pomembnejši pa je zvok in karakter motorja, ki je v tem segmentu res unikaten.

Njegov naslednik bo po vsej verjetnosti sledil trendom Mercedesa A45 AMG in Audija RS3 in se tako pomaknil zelo blizu meje 400 konjev, kar bo v povezavi s štirikolesnim pogonom res brutalen avtomobil. Le spomnimo se, kako je novi BMW M340i s svojimi 385 konjskimi močmi skoraj prehitel BMW M2 Competition.

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code