Novemu BMW F90 M5 se obeta velika sprememba; štirikolesni pogon. Športna limuzina bo tako prejela občutno boljši oprijem ter posledično vrhunske pospeške, nekatere ljubitelje bavarskega oddelka M pa ta del modernizacije močno moti ...

BMW se je zato odločil za velik korak s katerim bo kupcem in uporabnikom vozila omogočil uporabo štirikolesnega ali le dvokolesnega pogona s preprostim pritiskom na gumb. Med voznimi načini bo tako voznik lahko izbral ali želi vso moč, ki jo razvije biturbo V8 razporediti med vsa štiri kolesa, ali želi surovo moč izkusiti le na zadnji osi vozila.

Najverjetneje se bo zadnji pogon kot bližnjica lahko sprogramiral tudi na M gumb na volanskem obroču. S pritiskom gumba na volanskem obroču ali med izbiro voznega načina bo tako voznik določil ali želi nadvse dinamično, zabavno in nekoliko bolj “nevarno” vožnjo, ali pa bo raje veliko moč bolj nadzorovano upravljal preko vseh štirih koles.

bmw-f90-m5-rendering-1

Možnost preklapljanja med dvo- in štirikolesnim pogonom je bila uvedena zaradi slabe volje nekaterih BMW M navdušencev in zaradi napovedi, da zaradi standardnega štirikolesnega pogona športnik ne bo tako dobro prodajan kot njegov predhodnik. V večini okoliščin bo štirikolesni pogon nadvse uporaben, saj bo nudil boljše pospeške (na suhi podlagi bo tromestno številko na prikazovalniku hitrosti dosegel v 3,5 sekunde ali manj), v pomoč pa bo tudi v vsakdanji vožnji, saj bo nudil več oprijema v zavojih ter na bolj spolzki podlagi.

Mogočna limuzina bo imela pod pokrovom skrit 4,4-litrski V8 z dvema turbinama, ki bo razvil okrog 600 konjskih moči. Pozneje naj bi se “običajnemu” BMW M5 pridružil še BMW M5 CS s povečano močjo in posebnimi platišči, ki bodo poudarili ekskluzivnost modela.

Da bo novi M5 resnično presežek v avtomobilski industriji bodo Bavarci poskrbeli tudi za njegovo težo. Že običajna serija 5 je občutno shujšala po zaslugi uporabe lahkih materialov, prejela pa je tudi karbonsko streho. Novi BWM M5 bi tako moral tehtati nekaj kilogramov manj od predhodnika kljub temu, da bo pod karoserijo nosil štirikolesni pogon in bo v notranjosti veliko bolj opremljen. Seveda je jasno, da bodo inženirji iz Münchna poskrbeli tudi za optimalno šasijo, ki bo omogočila vrhunske vozne lastnosti.

BMW M5 bo tako z opcijo preklapljanja med štirikolesnim in dvokolesnim pogonom spet osvojil srce pravih BMW M ljubiteljev. Bavarci so spet dokazali, da znajo prisluhniti svojim kupcem!
bmw-f90-m5-rendering (3)

1 komentar

  1. Ahh,to je v bistvu neke vrste marketinški nateg,ker avto bo imel v osnovi v resnici 4×4 pogon,ki ga bo mogoče izklopiti,ne pa zadnji pogon,kjer bo možno priklopiti 4×4 pogon! Drugače pa “svaka jim čast”,avto bo itak vrhunski!

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code