Anksioznost zaradi majhne kapacitete baterij električnih vozil bo kmalu le preteklost. BMW obljublja, da bo imel i3 za polovico, oziroma okoli 65 realnih kilometrov več dometa...

Le nekaj dni nazaj sem imela tudi sama možnost, da sem dodobra preizkusila čudo bavarske tehnologije: BMW i3 (več o testu si boste lahko prebrali prihodnji teden). Pozitivna izkušnja pa mi je ob koncu testnih dni pustila nekaj močnih vtisov – med njimi tudi misel, “kako drastično bi se uporabnost povečala že, če bi i3 omogočal 200 kilometrov realnega dometa”. Povečanje kapacitete baterije je bilo v mislih BMW i razvoja že nekaj mesecev, sedaj pa je to, kot bi uslišali moje želje, tudi uradno potrjeno.

shadow-black-edition-i3 (2)

Po informacijah, ki jih je naokoli razpošiljal britanski BMW UK, bosta že od julija naprej, i3 in i3 REx na voljo z novo, bolj zmogljivo litij-ionsko baterijo, s katero boste ob enem polnjenju lahko potovali za kar petdeset odstotkov dlje. BMW je naznanil tudi, da naj bi prva vozila razposlali že v treh mesecih.

shadow-black-edition-i3 (1)

Trenutno boste v i3 našli 22 kWh baterijo, s katero i3 v realnih okoliščinah prevozi 130 km, i3 Rex pa 115. Sorazmerno bo posodobljena različica s ~33 kWh baterijo klasičnemu i3 že čez nekaj mesecev omogočala 195 kilometrov dometa, Rexu pa 175 km. Seveda se ob posodobitvi baterije nemudoma pojavi cel kup vprašanj: Ali bo 22 kilovatna baterija povsem odstranjena iz prodaje? Bo REx z večjo baterijo prejel tudi večjo kapaciteto za shranjevanje goriva (trenutno namreč znaša le 9 litrov)? Bodo lastniki “starih” i3 lahko zamenjali baterijo za novejšo?

range-i3

Večja baterija bo nekoliko zvišala ceno električnega Bavarca, zanj bo treba odšteti dodatnih 1350 britanskih funtov, oziroma ~1740 €. Posodobljen i3 modelnega leta 2017 bo izgubil tudi klasično “Solar Orange” barvo karoserije, ki jo bo nadomestila “Protonic Blue”.

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code