V bitki med avtomobilskimi navdušenci ter "skopuhi", ki gledajo na vsak kovanček, je BMW že dolgoletni zaveznik. Vselej se je boril za to, da bi tudi avtomobili, kot je BMW M2, prišli na plano kljub občutku, da služijo le kanibalizaciji prodaje dražjih M vozil.

Na neki točki so se pojavile govorice, ki so zatrjevale, da BMW pripravlja nekaj zelo posebnih M modelov, ki naj bi nosile legendarno ime CSL. Upali smo, da bi se govorice spremenile v resničnost ter se formirale v M2 CSL. No, žal so se naše sanje še prehitro razblinile. BMW je namreč svoji CSL ekipi ukazal, da naj prenehajo z delom na M2 različici ter da naj se raje osredotočijo na nekaj drugega.  Za kaj “drugega” točno gre, zaenkrat žal še ni znano. To novico naj bi potrdil tudi šef BMW M oddelka, g. Frank Van Meele z besedami “Ustavili bomo delo na M2 CSL.” Kljub temu pa to vseeno ne pomeni, da ne obstaja upanje za M2 CS ali M2 Competition Package.

Druga novica pa zadeva model M5. Le-ta naj bi dobil svojo hibridno različico. Več podrobnosti zaenkrat žal ni znanih, zato ne vemo, ali bi bil hibridni primerek grajen na trenutni F90 M5 osnovi ali bo BMW vseeno počakal toliko časa, dokler ne bo prišel pravi “tajming” za novo petico, kateri bi dodali električni motor. Kljub temu ostaja nekaj dokazov, ki bi to lahko potrjevali. Prvo je nesporno dejstvo, da bi hibridni M5 odlično sledil BMW načrtom o elektrifikaciji večine modelov. To so potrdili tudi izvršni direktorji Bavarcev, ki so modelom M napovedali hibridno prihodnost.

Če BMW lahko dokaže, da je zmogljivost nove M5 limuzine primerljiva ali da jo lahko celo preseže s hibridnim pogonom, bi to lahko strankam zelo pomagalo, saj bi tako lažje in bolj “prostovoljno” sprejele novo, električno prihodnost. Prodajalci avtomobilov se precej borijo pri prodajo plug-in hibridov. Žonglirati morajo med usklajevanjem z regulacijami, ki zagovarjajo novo tehnologijo, ter strankami oz. kupci, ki je ne želijo. Močnejši hibridni M5 bi lahko BMW pomagal pri boljšem trženju tehnologije prihodnosti. Dokaz, ki ga zagovarjamo v prid hibrida F90 M5, je dejstvo, da smo v letu 2015 zaznali testni primerek M5, ki je imela dva pokrova za gorivo, enega zadaj za rezervoar ter drugega spredaj, točno tam, kjer BMW običajno “skrije” polnilna vrata za svoje plug-in hibride. Če ob koncu potegnemo črto, je dovolj, da rečemo, da se časi več kot očitno spreminjajo. Morda še prehitro.

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code