Škandalom še ni konca? Odgovor je seveda ne, vendar tokrat vzrok ni goljufiva programska oprema za testiranje emisij, temveč napačna programska oprema za ta tip tri-turbo motorjev, ki je bila vgrajena naknadno.

Po besedah vodstva BMW je tehnična napaka zagotovila, da so kar 11.700 modelov z N57 triturbo motorjem najprej dostavili z pravilno programsko opremo, nato pa so jo posodobili in naložili napačno, ki ni namenjena za modela BMW F10 M550d in BMW F01 750d. Posledica te zmote bo še en vpoklic 11.700 avtomobilov, ki se je zgodil povsem po nepotrebnem.

Zaradi napačne programske opreme, ki sploh ne pripada temu motorju, je slabo delal tudi sistem za prečiščevanje izpušnih plinov. Nepravilnosti je ob testiranju BMW 750d prejšnje generacije odkrila šele agencija KBA, kjer je bilo takoj jasno, da 3.0 litrski triturbo dizelski agregat ne dosega predpisanih emisij. Ob nadaljnjem raziskovanju so enako odkrili tudi na prejšnji generaciji BMW M550d, ki je ravno tako opremljen z enakim N57B30S1 motorjem, ki se ne izdeluje več, saj ga je nadomestil novi quad turbo agregat. Po odobritvi s strani agencije KBA, bo 11.700 vozil ponovno vpoklicanih, kjer bodo le ta zopet prejela primerno programsko opremo za njihov motor. Tako naj bi tudi sistem za prečiščevanje izpušnih plinov potem deloval brezhibno.

BMWBLOG-N57-scandal (2)

BMW je obrazložil, da je bil program pravilno spisan za avtomobile, ki imajo tako SCR katalizator, kot tudi NOx katalizator. Ker pa ima izpušni sistem prejšnje generacije N57 triturbo motorja le katalizator za prečiščevanje dušikovih oksidov, sistem kar naenkrat ni več deloval pravilno.

Verjetnost je tudi, da so z napačno programsko opremo opremljeni tudi modeli X5 M50d in X6 M50d, vendar to še ni povsem jasno in lahko nadaljnje informacije pričakujemo v naslednjih dneh.

 

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code