BMW je razkril sveže detajle o novi seriji 4, ki bo na ceste zapeljala še letos.

Konkurenco bo do prihoda različice M4, najbolj direktno napadel težko pričakovani BMW M440i xDrive. Ta bo za pogon uporabljal enak 3.0 litrski vrstni šestvaljnik, kot ga že poznamo iz modela M340i le, da mu bo tukaj asistiral še blagi 48 voltni hibridni sistem. Majhen elektromotor z 11 konjskimi močmi, bo poleg asistence ob speljevanju in močnem pospeševanju služil tudi kot zaganjač. Sistemska moč bo sicer ostala enaka, maksimalni navor pa bo nekaj Nm večji.

Točne podatke bomo izvedeli ob predstavitvi, ki je načrtovana nekje julija. Kot že beseda xDrive v imenu pove, bo tudi M440i opremljen s štirikolesnim pogonom in osem stopenjskim avtomatskim menjalnikom. Aktivni M Sport diferencial bo navkljub štirikolesnemu pogonu poskrbel za dodatno zabavo in izbljšano vodljivost, proizvajalec pa zaenkrat ne želi izdati ali bo mogoče tako kot pri modelu M5, preklopiti le na zadnji pogon.

Verjetno še največje spremembe v primerjavi s serijo 3 pa so v dimenzijah. Serija 4 bo namreč kar 57 milimetrov nižja, kolotek pa bo tako spredaj, kot tudi zadaj širši za 23 milimetrov. Še najbolj zgovoren podatek pa je kar 21 milimetrov nižji center težišča, ki bi moral kupejevski seriji 4 omogočiti opazno boljše vozne lastnosti od ekvivalentne serije 3. Vzmetenje bo, z nekaj manjšimi dodelavami, sicer v večini enako kot pri seriji 3.

Večji poudarek so namenili tudi vzvojni trdnosti šasije, kar so izboljšali z dodatnimi ojačitvami. Te omogočajo natančnejši krmilni mehanizem in boljšo stabilnost pri višjih hitrostih. Kupejevski različici se bo pridružila še brezstrešna Cabrio različica, vrh ponudbe pa bo seveda predstavljal BMW M4, ki bo predstavljen nekoliko kasneje. Pri M različici so za prave puriste potrdili tudi ročni menjalnik, vendar menimo, da ga na žalost ne bo izbralo prav veliko kupcev.

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code