BMW naj bi efektivno razmišljal o pravem superšportniku s sredinsko nameščenim pogonskim agregatom, ki bi tekmoval z Mclarnom 570S.

I8 je trenutno edini ‘pravi’ športnik v bavarski ponudbi, medtem ko je serija 8 bolj GT kot športni avtomobil. Čeprav tega uradno še niso naznanili, pa Autocar pravi, da direktne zamenjave za BMW i8 ne planirajo.

Novi superšportnik bo zagotovo črpal smernice iz modela i8 in tako na nek način služil kot indirektna zamenjava zanj, vendar bo imel še višjo ceno, mnogo več moči in bo hkrati sedel na vrhu ponudbe najmočnejše črke na svetu. Klaus Fröhlich, član uprave BMW zadolžen za razvoj produktov je namignil, da je tak superšportnik že v razvojni fazi. “Če ste inženir, si vsaj enkrat v življenju želite narediti superšportnika,” je Klaus povedal za Autocar. Dodal je še, da bo to omogočila ravno delna elektrifikacija.

“Če imate kompaktne in izjemno zmogljive elektromotorje, če imate karbonsko šasijo, kot je naprimer tista iz BMW i8 in obenem posedujete tudi visokozmogljive konvencionalne pogonske agregate, potem se lahko to z zelo premišljeno združitvijo razvije v izjemno zmogljivi paket. Če pogledate McLarne in Ferrarije po letu 2020, bodo zagotovo vsi delno električni in če pogledate sedanjost, imajo že sedaj elektromotorji v naših hibridnih avtomobilih 100 konjskih moči, ta številka pa se bo v prihodnjih letih zagotovo podvojila,” je dejal.

Model, ki bi lahko na ceste zapeljal do leta 2023, bo tako uporabljal hibridno tehnologijo, ki bo vsebovala bencinski in električni motor, ter izjemno lahko karbonsko arhitekturo, ki bo močno bazirala na tisti, ki jo že sedaj uporablja BMW i8. Pričakujemo seveda mnogo večji bencinski motor od tri valjnika v i8. Verjetno bodo posegli po šestih valjih. Moč bi lahko znašala kar 700 konjskih moči, kar je skoraj dvakrat toliko kot sedaj razvija BMW i8 in bo tako celo presegel 620 konjskih moči, kot naj bi jih prinesel BMW M8.

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code