Več praktičnosti, a prvič v zgodovini modela s pogonom na sprednji kolesni par in brez šestvaljnih motorjev.

Nova generacija BMW serije 1, ki bo tekmovala z Mercedes-Benz A-razredom in Audijem A3 je še vedno v fazi testiranja in kot kaže ga bomo razkritega prvič videli šele naslednje leto. Po vseh govoricah naj bi nova generacija izgledala nekoliko bolj športno in agresivno, pričakujemo pa tudi več prostora, predvsem za potnike na zadnjih klopeh in v prtljažniku. Največja novost nove generacije bo sicer popolnoma nova UKL platforma, katero bodo v prihodnosti uporabljali tudi MINI modeli. Nova platforma prvič v zgodovini modela ne bo razpolagala s pogonom na zadnji kolesni par, temveč bo pogonska le prednja os. Prav tako pričakujemo le pet-vratno izvedenko, s čimer se bo še bolj približala konkurentom.

BMWBLOG-bmw-1-serije-2019-spy-winter-zima (12)Kljub temu, da nam najnovejše fotografije ujete med testiranjem v snežnih vremenskih razmerah ne nudijo ogleda notranjosti, že vemo, da bo nova generacije serije 1 imela osrednji del armaturne plošče nagnjen proti vozniku, zaslon multimedijskega sistema pa bo nameščen nad zračniki. Pričakujemo na novo zasnovano prestavno ročico in iDrive kontroler. Pod pokrovom motorja najdemo še naslednjo žrtev, šestvaljne motorje naj bi v novi generaciji popolnoma izključili iz ponudbe. Tako bodo na voljo le štirivaljni dizelski in bencinski motorji. Zaenkrat najzmogljivejša različica naj bi bila M140i, ki bo moč pošiljala na vsa štiri kolesa, s pomočjo naprednega štirikolesnega pogona xDrive. V bližnji prihodnosti naj bi se v ponudbo vključil tudi priključni hibrid.

Fotograf: CarPix for CarScoops

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code