Kljub dejstvu, da tehta skoraj 2,4 tone, po zmogljivosti ne zaostaja za superšportniki.

Po predstavitvi povsem novega BMW X5 pred skoraj dvema mesecema je edino logično nadaljevanje najmočnejša, najbolj športno nabita različica iz oddelka BMW M. Do predstavitve novega BMW X5 M bo trajalo še nekaj časa, saj uradne predstavitve ne pričakujemo pred prihodnjim letom. A predelovalci niso obupali nad odhajajočo generacijo BWM X5 M.

Poljski predelovalec Auto-Dynamics je BMW F85 X5 M na področju zmogljivosti motorja dvignil na nivo pravega superšportnika in se tako brez problema kosa celo z Lamborghinijem Urus. Podivjani bik iz Sant’Agate razvije 650 konjskih moči in 850 Nm navora, močno predelan BMW X5 M pa iz 4,4-litrskega TwinPower Turbo iztisne kar 670 konjskih moči in 880 Nm navora.

Rezultat povečane moči je dosežen s prilagojenimi ECU mapami, novim zračnim filtrom in drugimi manjšimi nadgradnjami. Za prenos čudovitega zvoka od motorja v okolico ter dodano moč skrbi slovenski ponos, izpušni sistem Akrapovič iz titana. Z vsemi nadgradnjami veliki in izredno težki BMW X5 M stotico doseže v le 3,5 sekunde, kar je odličen rezultat za kar 2.275 kilogramov težek avtomobil. Od serijskega X5 M je hitrejši za kar 0,7 sekunde, končna hitrost pa se najverjetneje povzpne krepko preko elektronsko omejenih 250 km/h.

Nadgradnja motorja pa ni edina novost tega vozila. Predelovalec je na črno zver namesti še ogromna 22-palčna platišča v tematsko črnem odtenku, kar izvrstno dopolnjuje temačen izgled vozila. Prav celoten izgled je popolnoma potemnjen, barvno izstopajo le zavorne čeljusti, ki skrbijo za vizualen kontrast. Za piko na “i” ima podivjani Bavarec nadeto “šminko” iz ogljikovih vlaken, nameščeno znižano vzmetenje, kar skupaj s platišči prihaja od nemškega podjetja Hamann.

Všečno ali preveč agresivno?

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code