Premium segment avtomobilske industrije je v 2018 doživel nove vrhove. Izjemne rezultate sta ponovno požela kralja tega segmenta BMW Group in Daimler AG.

Osmega januarja je Mercedes Benz razkril, da je v letu 2018 prodal 2.310.185 avtomobilov, kar je že osmi zaporedni rekord te znamke. Tri dni kasneje pa je BMW z enako mero vrnil udarec in razkril, da so tudi oni postavili že osmi rekord prodaje zapored. Če se držimo striktno znamk BMW in Mercedes Benz, je BMW z 2.125.026 prodanimi avtomobili bitko sicer izgubil, pa vendar je generalno gledano BMW Group skupaj z znamkami Mini, Rolls Royce in BMW Motorrad dobil ‘vojno’ proti celotnem koncernu Daimler AG.

“Ponosni smo, da smo dosegli največjo letno prodajo v zgodovini, navkljub pomembnim modelnim spremembam in težavam na večih pomembnejših trgih. Prepričan sem, da bo ta zagon, ki so ga prispevali novi in prenovljeni modeli, trajal tudi skozi leto 2019,” je dejal Pieter Nova, direktor prodaje BMW Group.

Tako kot praktično vsepovsod, so največji odstotek prodaje predstavljali SUV-i, njihov delež pa je tako v letu 2018 znašal kar 37.3 odstotka. Uspelo jim je doseči tudi cilje prodaje električnih in elektrificiranih avtomobilov, katerih končna številka se je ustavila pri 142.617 prodanih avtomobilov v zadnjih 12 mesecih. Izjemne rezultate beleži tudi M divizija, ki je v letu 2018 prodala kar 27.2 odstotka več avtomobilov kot leto poprej, kar pomeni skupno kar 102.780 avtomobilov.

Če nekoliko analiziramo še pomembnejše trge, se je prodaja bavarske znamke v Evropi letos zmanjšala za 0,3 odstotka (1.097.654), kar pa je nekako odtehtala 0,5 odstotna rast ameriškega trga (354.698). Svoj preboj je BMW doživel tudi na kitajskem trgu, kjer je rast znašala kar 7,7 odstotka (639.953). Za to leto nameravajo prodajo še povečati, vendar ne veliko. Stavijo na pozitivne napovedi v premium segmentu in povečanju portfelja SUV-ov in električnih avtomobilov. Ne pozabimo, prihaja tudi nova serija 3!

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code