To, da BMW že dela na električnem športnem motociklu morda ni presenečenje, je pa zelo vzpodbudna novica.

BMW naj bi se približeval razkritju prepričljivega električnega motocikla, ki bi lahko tekmoval z motocikloma Zero SR/F in Energica Ego. K temu namigujejo nedavno vložene patentne risbe, ki prikazujejo električni športni motocikel, precej kontroverznega dizajna. Za razliko od večine motociklov, ki so zgrajeni na okvirju, te patentne risbe razkrivajo, da bo BMW motocikel zgrajen brez okvirja, saj bo največji strukturni element t.i. ‘škatla’, v kateri se bodo nahajale baterije in vsa elektronika.

Prednji del je tako nameščen direktno na krmilni mehanizem, elektromotor pa je nameščen na spodnjem, zadnjem delu te škatle. Podoben dizajn je BMW že uporabil pri električnem skuterju C Evolution, ta pa je skozi leta že prejel kar nekaj izboljšav. BMW se je v bližnji preteklosti tudi že igral s kar nekaj različnimi koncepti na električni pogon, pa vendar zadnje risbe izgledajo kot nekaj kar bi BMW dejansko lahko proizvajal in to zelo kmalu.

Vse kaže na visoko zmogljivi električni motocikel, geometrija, položaj krmila in celo kolesa pa so skoraj identična modelu F800, ki ga tako lahko vzamemo za nekakšno oblikovno in zmogljivostno smernico. Cenovno predvidevamo, da bi tak motocikel stal preko 20 tisočakov, do razkritja več uradnih informacij pa si ne upamo ugibati o ostalih specifikacijah. Če le spomnimo prej omenjeni električni skuter C Evolution s svojimi 48 konjskimi močmi zmore končno hitrost 130 kilometrov na uro, njegov doseg pa s pomočjo 12,7 kWh baterijskega modula znaša 160 kilometrov. Glede na napredek baterijske tehnologije pri BMW ne dvomimo, da bo športni motocikel mnogo zmogljivejši od tega, obenem pa bo verjetno ponujal preko 200 kilometrov realnega dosega.

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code