BMW za letošnje leto pričakuje povečano prodajo povsem električnih in hibridnih vozil. Direktor g. Krueger je za intervju povedal, da bo prodanih okrog 60.000 enot vozil. To so vsekakor velike številke, sploh z ozirom na dejstvo, da je od leta 2013 skupaj prodanih le 100.000 baterijsko oskrbovanih BMW modelov. "Električna mobilnost bo na udaru, a trenutno še ni v polnem porastu," je v intervjuju povedal Krueger.

Po poročanju časopisa Sueddeutsche Zeitung želi izvršni direktor Harald Krueger povečati prodajo električnih vozil za dve tretjini do prihodnjega leta. Z vedno večjo ponudbo želijo doseči cilj in v le enem letu prodati 100.000 električnih vozil, kar bi BMW uvrstilo med vodilna podjetja na področju električnih vozil. BMW i oddelek zaenkrat ponuja le dva modela, v prihajajočih letih pa se obeta še precej novosti. Trenutno BMW nudi povsem električen model i3 (mestno električno vozilo) in i8 (hibridni superšportnik). BMW se je že s tema dvema modeloma uvrstil zelo visoko in pokazal, da je lahko uspešen tudi na področju električne mobilnosti.

Do občutno povečane prodaje bo BMW povečeval prodajo povsem električnih in hibridnih vozil, letošnji cilj pa je doseči prodanih 60.000 vozil. To so vsekakor velike številke, sploh z ozirom na dejstvo, da je od leta 2013 skupaj prodanih le 100.000 baterijsko oskrbovanih BMW modelov. “Električna mobilnost bo na udaru, a trenutno še ni v polnem porastu,” je v intervjuju povedal Krueger.

bmw-i3-lumar-edition (3)

Prodaja bo vsekakor doživela vzpon, sploh po zanimivih izboljšavah, ki jih bo uvedel nemški proizvajalec. BMW i3 bo prejel izboljšano baterijo, ki bo omogočala do 50 odstotkov večji domet. BMW i3, ki je trenutno edini povsem električen avtomobil podjetja BMW je bil v letu 2015 prodan le v 25.000 primerkih, kar je daleč od pričakovanj. Je bila pa zato toliko močnejša prodaja BMW i8, ki bo brez nadgradnje moči in dometa ugledala padec zaradi velike nasičenosti trga s hibridnimi vozili. V zadnjem času vedno več ljudi začenja uporabljati električna vozila, poseben poudarek je seveda na malih, mestno orientiranih električnih vozilih (kot je i3) in prav to dejstvo bi lahko znamki BMW pomagalo pri uresničitvi ciljev.

Nedavno je BMW nekoliko zaostal za uspešno globalno prodajo vozil Mercedes-Benza. Tudi Mercedes-Benz želi do leta 2025 povečati ponudbo električnih in hibridnih vozil za vsaj 15 pa do 25 odstotkov. BMW sicer trenutno beleži nekoliko slabše rezultate v prodaji predvsem zaradi relativno starih modelov serije 3, serije 5 in serije 6, se bo pa prodaja nekoliko spremenila z novo serijo 5 na trgu, v bodoče pa bo odvisna predvsem od električnih modelov. To je neizpodbitno dejstvo, saj se svet “elektrizira” na vseh področjih, Bavarci pa morajo pri tem slediti, saj bodo v nasprotnem primeru izgubili bitko na trenutnem trgu. Povsem preprosto.

Vir: Suddetusche Zeitung

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code