Podjetju Lightweight je zopet uspelo narediti nekaj posebnega. Lotili so se namreč predelave BMW F23 serije 2 cabrio, v pravega BMW M2 Cabrio, ki ga sam BMW noče narediti.

Njihov projektni avtomobil je sedaj namreč tako vizualno kot tudi tehnično gledano 100 odstotni BMW M2 cabrio z ljubkovalnim imenom Hillary. “Za nas je bilo zelo pomembno nadgraditi avtomobil ne le vizualno na raven jeznega BMW M2, temveč smo hoteli vanj vgraditi tudi celotno mehaniko iz najmanjšega predstavnika najmočnejše črke na svetu. Vizualne predelave iz BMW F23 serije 2 cabrio na M2 že obstajajo, zato to ni bil noben problem. Problemi so nastali, ko je bilo vanj potrebno vgraditi DKG menjalnik in zadnji diferencial skupaj s pogonskimi gredmi iz modela M2 in tukaj je predelava postala pravi izziv za celotno ekipo.” je dejal vodja podjetja Lightweight, Marc Müller. Poskrbeli so tudi za pristno notranjost, kjer so prednja sedeža, zadnjo klop in stranske vratne obloge ‘opremili’ z modrimi šivi, kot jih najdemo v pravem BMW M2.

Primarno se podjetje Lightweigth ukvarja z ultra zmogljivimi vozili. Ravno zato so na avtomobil namestili tudi Bilstein clubsport vzmetenje, ki je nastavljeno točno po merah in specifikacijah tega vozila. “Naš cilj je bil poleg zmogljivosti, doseči tudi maksimalno atraktiven videz, zato smo pazljivo izbrali set 21 palčnih platišč zadaj in 20 palčnih platišč spredaj, kjer zadaj pnevmatike merijo kar 305 milimetrov v širino.” je dejal Marc. Razlika v velikosti pnevmatik je zahtevala tudi rekalibracijo ABS sistema, zato so se zatekli kar k nastavitvam modela BMW M4 GTS, saj se tudi ta pelje na platiščih različnih premerov.

Veliko je tudi pravega karbona v kombinaciji s perforirano alkantaro v notranjosti. Podobno obilje karbona se nadaljuje tudi na zunanjosti, kjer v oči najbolj padeta dvodelni prednji spojler in zadnji difuzor. Odličen zvok vrstnega šestvaljnika se ojača v ‘hišnem’ izpušnem sistemu, narejenem iz titana s pravimi karbonskimi zaključki in 300 celičnim katalizatorjem, voznik in sopotniki pa si tukaj lahko privoščijo še vožnjo brez strehe, ki izkušnjo popelje še raven višje in vse to za zmernih 75 tisočakov.

Vir: miranda-media

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code