Jasno je, da je nove serija 5 dosegla ali celo presegla pričakovanja na svetovnem trgu. Zunanjost je vizualno privlačna in aerodinamično dovršena, tudi notranjost pa je občutno napredovala.

BMW je želel v potniški kabini doseči perfektno kombinacijo med udobjem, tehnološko dovršenostjo in športnostjo. Istočasno so želeli narediti potniško kabino kar se da poslovno. »V sedmi generaciji modela smo izboljšali natančnost in kvaliteto izdelave in revolucionizirali zaslone ter upravljanje le-teh. Rezultat je BMW serije 5, ki je na trg prišla kot idealna poslovna limuzina.«

bmw-g30-5-series-interior (9)

Dizajn je bil zelo očitno vzet iz potniške kabine serije 7 kar je zelo dobra odločitev. Serija 5 tako omogoča, da kupec prejme vse udobje, ki ga znamka ponuja v manjši in občutno cenejši različici vozila. Dizajn in tehnologija bi morala tako napredovati tudi v druge, cenejše serije vozil v ponudbi bavarskega proizvajalca.

Novost je aktivna zvočna izolacija, ki absorbira zvoke v okolici potnikove glave. To omogoča večje udobje in bolj prijetne pogovore med potniki. Tako sprednji kot zadnji sedeži prvič v seriji 5 ponujajo tudi masažno funkcijo. Na voljo je osem različnih masažnih programov, vsak pa ponuja tudi tri intenzitete, kar sprošča hrbtne mišice in preprečuje bolečine v hrbtu. Vseh osem programov je razdeljenih v 3 podkategorije: Mobilization, Relaxation and Vitality.

bmw-g30-5-series-interior (38)

Sedeži v seriji 5 se upravljajo preko na dotik občutljive konzole. Ko se s prstom dotaknete konzole se preko aktiviranega enega izmed petih senzorjev odpre meni na osrednjem zaslonu. S ponovnim pritiskom konzole izberete željeno pozicijo sedeža, ki se prikaže na zaslonu.

V novi petici je nameščena tudi zadnja generacija sistema iDrive, ki je občutljiva na dotik, možno pa ga je upravljati tudi z gestami (Gesture Control). Ta sodeluje z novim polnobarvnim Head-Up zaslonom, ki da vedeti, da je nove petica prav tako napredna in prestižna kot večja serija 7.

bmw-g30-5-series-interior (1)

Kot v sedmici je tudi v seriji 5 tokrat že serijsko nameščena dvoconska klimatska naprava, opcijsko pa je na voljo tudi štiriconska klimatska naprava z ionizatorjem in parfumom. V notranjosti je na voljo tudi šest različnih osvetlitev s kar enajstimi različnimi efekti in nastavitvami svetlosti.

Avtomobil ponuja aktiven tempomat v hitrostnem razponu od 30 do 210 km/h, hkrati pa nudi avtonomno vožnjo do 30 sekund brez da bi dotikali volanskega obroča.

Podroben pregled notranjosti si oglejte v spodnjih video posnetkih in galeriji.

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code