Včeraj se je na našem edinem slovenskem dirkališču zgodil že drugi letošnji trackday, ki pa je po obisku močno prekašal prvega, pa tudi avtomobili so bili bolj raznoliki.

Če smo na prvem “track day” govorili večinoma o Hondah in Renaultih (ki so se sicer tudi tokrat pojavili v velikem številu), pa smo tokrat le doživeli večjo raznolikost. Ni manjkalo niti vozil znamk Porsche, Audi, Volkswagen in BMW, pa tudi nekaj dirkalnikov iz sosednje Hrvaške je prišlo preizkusit naše slovensko dirkališče. Končna številka naj bi se ustavila celo pri 100 lastniških avtomobilih, kar je po besedah organizatorjev nekako “maksimum”, kar lahko dirkališče še varno sprejme, na progo pa je lahko zaradi varnosti šlo le do 22 avtomobilov naenkrat.

Najprej je bil seveda na sporedu obvezni “briefing” za voznike, kjer smo se naučili pravil in pasti te tehnično precej zahtevne proge. Po “briefingu” se je takoj začela premontaža pnevmatik in opravljanje še zadnjih potrebnih pregledov ter nastavitev vozil in potem – Akcija!

Za tiste, ki niso imeli svojih dirkalnikov je imelo podjetje LEMA racing na voljo dirkalne Twingote in enega Clia, podjetje ASP d.o.o. iz Lesc pa je pripeljalo na ogled posebno izdajo Renault Clia RS in povsem novi model Renault Megane RS, ki je domači debi doživel komaj dobra dva tedna nazaj.

S tem so poskrbeli, da tudi tisti obiskovalci, ki niso imeli svojega dirkalnika, domov niso odšli ravnodušni, saj so lahko sedli za volan najnovejšega Megana RS ali pa se spopadli s progo v pravem dirkalniku. Verjemite, tudi sam sem preizkusil najmanjšega Twinga in izkušnja je neverjetna. S kakšno vnemo te dirkaške pnevmatike zagrizejo v asfalt v zavojih, je za nekoga, ki je do sedaj peljal le avtomobile s povsem običajnimi cestnimi pnevmatikami, enostavno nepredstavljivo. Naklonjeno nam je bilo tudi vreme, ki je poskrbelo za še boljšo energijo skozi celoten dogodek in varnejšo izkušnjo za vse nas, ki smo se odločili napasti ta dvo-kilometrski kos asfalta.

Za dodatno mero varnosti smo tokrat poskrbeli tudi mi ekipa BMWBLOG in sicer s pomočjo posebnega BMW M4 Competition, ki ga je podjetje A-Cosmos predelalo v pravi ‘Safety Car’, s katerim smo spremljali vsak izhod iz boksov in po končani rundi, vozila tudi varno pospremili nazaj v bokse. Sam avtomobil je privabil ogromno pogledov in prejel nemalo pohval, svoje delo pa je opravil več kot odlično in s svojimi 450 konjskimi močmi poskrbel, da je bil še vedno med najhitrejšimi. Verjemite prav neverjeten občutek je s prižganimi lučmi voziti počasen ogrevalni krog pred 22 avtomobili. Kot bi bil na pravi dirki. Proti koncu tega kroga pa na izhodu iz zadnjega zavoja samo ugasnem luči, prestavim v tretjo prestavo, saj je z drugo avtomobil s polnim plinom enostavno neobvladljiv in pritisnem plin do konca. Avtomobili zadaj samo začnejo izginjati, jaz pa uživam do konca. Ja, prav nič mi ni manjkalo!

Skozi cel dan je bilo videti nasmejane obraze,v zraku pa je bilo čutiti veliko naklonjenost do dirkanja in sproščanja adrenalina na zaprtih, varnih poligonih, ki je lahko do sedaj izživela le na dirkališčih sosednjih držav. Tudi sama udeležba in zanimanje priča o tem, da so taki dogodki pri nas izjemno zaželeni, saj je bil naval resnično neverjeten. Sem in tja se je zgodila kaka okvara, pa vendar so v večini primerov vozniki stopili skupaj in napako razrešili že do začetka naslednje runde.

Vsa pohvala organizatorju Gašperju Dernovšku, ki je še enkrat vrhunsko in brez zapletov speljal ta dogodek. Napredek je viden in lahko rečem le tako naprej in se vidimo na naslednjem!

Fotograf: Luka Janežič, Kei Krameršteter

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code