Selimo se na drugo stran luže, kjer bo BMW naredil ogromno potezo na področju marketinga. Reklamni posnetki na letošnjem Super Bowlu bodo še posebej gledani. “Po ocenah naj bi Super Bowl gledal vsak tretji američan, zato smo navdušeni, da lahko uporabimo to platformo in podučimo gledalce o pomembnosti električne mobilnosti,” pravi Trudy Hardy, marketing BMW North […]

Selimo se na drugo stran luže, kjer bo BMW naredil ogromno potezo na področju marketinga. Reklamni posnetki na letošnjem Super Bowlu bodo še posebej gledani. “Po ocenah naj bi Super Bowl gledal vsak tretji američan, zato smo navdušeni, da lahko uporabimo to platformo in podučimo gledalce o pomembnosti električne mobilnosti,” pravi Trudy Hardy, marketing BMW North America. “Velike ideje, kot je BMW i3, potrebujejo nekaj časa, da se jih ljudje navadijo in kreativni videoposnetek bo poskušal doseči prav to.”

i3-superbowl

Cene za 30-sekundni reklamni posnetek so vrtoglave. NBC zahteva po 4,5 milijona dolarjev za odseke med Super Bowl XLIX, ki bo potekal na University of Phoenix Stadium v Glendale, Arizoni, prvega februarja 2015. BMW naj bi porabil svoj denar za šestdeset-sekundni reklamni posnetek, kar vsoto podvoji. Ne glede na vrtoglave cene je to verjetno zelo dobra poteza, ki bo po statistiki dosegla sto milijonov ljudi in verjetno jih bo kar nekaj zainteresiranih za to posebno vozilo.

To je tudi prvič po štirih letih, da se BMW pridruži Super Bowlu, nazadnje so daljnega leta 2011 odštevali velike denarce za reklamni posnetek za BMW X3. KBS so se združili z BMW in ustvari kreacijo, ki jo bomo v začetku februarja lahko videli vsi. Kot se za reklamne posnetke med najbolj priljubljeno igro leta spodobi, bo posnetek humoren in izviren.

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code